tromaktiko: Tα χάλια της υγείας μας Νο 2

Πέμπτη 2 Δεκεμβρίου 2010

Tα χάλια της υγείας μας Νο 2



Μου είπε ένας φίλος, ότι μπορείς να κάνεις την επέμβαση στο μάτι του πατέρα σου, αρκεί να απεθυνθείς στον γιατρό κ. ........κλείνοντας ένα ραντεβού μαζί του (στο ιατρείο του φυσικά), έπειτα από αυτό θα σε κανονίσει για τα πάντα. (Παρακάμποντας όλα και τα πάντα). Θα γίνει η επέμβαση στο νοσοκομείο Παπαγεωργίου χωρίς ραντεβού, χωρίς ταλαιπωρία. Μόνο που θα μου στοιχίσει 700 ευρώ, σαν αντάλλαγμα για τις υπηρεσίες του. Αυτή ήταν μέχρι πρότινος η αμοιβή του. (Για να κάνει την δουλειά που ήδη πληρώνεται). Κύριε υπουργέ και κ.διευθυντά του νοσοκομείου δεν τα έχω τα χρήματα, όπως και παρα πολλοί άλλοι συμπολίτες μου. Πιστεύω να είσαστε υπερήφανοι για το σύστημα δημόσιας υγείας που συντηρείτε. Γιατρέ πρόσεχε μόνο μην έρθει κάποιος πελάτης, με προσημειωμένα χαρτονομίσματα και βρεθείς εκτεθειμένος, πρόσεχε πολύ.......

Νο 1: Αρχες Νοεμβρίου πήγα στο νοσοκομείο Παπαγεωργίου στην Θεσσαλονίκη για να κλείσω ραντεβού για οφθαλμολογικό για τον γέροντα πατέρα μου. Η κυρία στα ραντεβού μου είπε να ξαναπάω σε δέκα μέρες γιατί δεν υπάρχουν ημερομηνίες στο 2010. Ξαναπήγα και μου λέει να έρθω τον Δεκέμβριο για να κλείσω ραντεβού για το νέο έτος. Πήγα σήμερα το πρωί 01 Δεκεμβρίου και η απάντηση ήταν ότι δεν βγήκε ακόμα το πρόγραμμα για το οφθαλμολογικό. Πάρτε τηλέφωνο στο ......... για να σας πούμε πότε. Ο πατέρας μου έχει επιβαρημένη την υγεία του (σάχαρο, πίεση, καρδιά) και δυστηχώς δεν βλέπει από το ένα μάτι καθόλου. Σε εξωτερικό οφθαλμίατρο που τον πήγα μου είπε ότι χρήζει επέμβασης λόγω Ενδουαλοειδικής αιμορραγίας. Θα ήθελα να ρωτήσω τον κ.Υπουργό Υγείας και τον Διευθυντή του Νοσοκομείου, τους οποίους πληρώνει ο Ελληνικός λαός με το υστέρημα τους, πόσες φορές πρέπει να μεταβώ στο νοσοκομείο (φεύγοντας από την εργασία μου) για να κλείσω ένα ραντεβού ;. Και εαν θα πρέπει να γίνει επέμβαση μετά από πόσο διάστημα εκτιμούν ότι θα πραγματοποιηθεί ακολουθώντας αυτή την δαιδαλώδη διαδικασία ;. Προσπαθώ ένα μήνα να κλείσω ραντεβού και δεν μπορώ. Αλήθεια, αισθάνονται και οι δύο ικανοποιημένοι με την κατάσταση που υπάρχει στο νοσοκομείο ;. Δηλαδή και οι δυο τιμούν την εμπιστοσύνη και τον μισθό τους που τους έδειξε και έδωσε ο Ελληνικός λαός ;. Δεν έχουμε όλοι τα χρήματα να πάμε σε ιδιωτικές κλινικές και νοσοκομεία και φυσικά ούτε τις γνωριμίες για να παρακάμπουμε αυτόν το παρα πολύ αργό μηχανισμό των ραντεβού. Υπάρχει αλήθεια δημόσια υγεία ή δεν υπάρχει ;
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!