tromaktiko: Γραφολόγοι στην Alpha Bank

Τετάρτη 9 Φεβρουαρίου 2011

Γραφολόγοι στην Alpha Bank



Πήγα προχθές να κάνω ανάληψη χρημάτων από λογαριασμό όψεως στην ALPHA BANK(κατάστημα Θηβών και Λ. Καβάλας Περιστέρι).
Η ταυτότητα και ο αριθμός λογαριασμού δεν έφταναν για την ταυτοπροσωπία. Μου ζήτησαν και το "καρτελάκι " που μου είχαν δώσει , σύμφωνα με τους ισχυρισμούς των υπαλλήλων (ταμείας και προισταμένης) όταν άνοιξα τον λογαριασμό το 1994 .Για την εκταμίευση πήραν με fax από το κατάστημα που άνοιξα τον λογαριασμό δείγμα της υπογραφής  μου και έγινε σύγκριση με την υπογραφή που τους έβαλα στο έντυπο ανάληψης. Θα έπρεπε να κάνω την ίδια υπογραφή μετά από 17 χρόνια και οι δύο προαναφερόμενοι υπάλληλοι , είμαι σίγουρος ότι έχουν τελειώσει την Ανωτάτη Γραφολογική Σχολή ,έκριναν ότι είμαι ο κάτοχος του λογαριασμού για να μου δώσουν τα ΧΡΗΜΑΤΑ ΜΟΥ.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!