tromaktiko: Τώρα που χτυπάνε την δική σου πόρτα ο γείτονας δεν θα μιλήσει...

Τετάρτη 9 Φεβρουαρίου 2011

Τώρα που χτυπάνε την δική σου πόρτα ο γείτονας δεν θα μιλήσει...



Βλέποντας τον τελευταίο καιρό τις αντιδράσεις πολιτών βλέπω κάτι κοινό σε όλους όσους διαμαρτύρονται.

Είναι όλοι κατα κάποιο τρόπο ασφαλείς και σχετικά βολεμένοι. Βολεμένοι όσο αφορά το εισόδημα τους κα την προστασία του.
Και εγώ όπως οι περισσότεροι ιδιωτικοί υπάλληλοι πλήττομαι βάναυσα από τα μέτρα της κυβέρνησης.
Βλέπω τις αντιδράσεις και σκέφτομαι πως αν ικανοποιηθούν όλοι αυτοί που διαμαρτύρονται εγώ θα πληρώσω αυτά που θα γλιτώσουν αυτοί.
Και κατα κάποιο τρόπο εγώ και λιγότερο αμείβομαι και πιο ανασφαλής είναι η θέση μου. Και αναρωτιέμαι γιατί πρέπει να τους στηρίξω?
Για να πάρουν μετά απο μένα αυτά που δεν πήραν από αυτούς? Και μένα μου μείωσαν το μισθό εδώ και καιρό. Από το 2009 αυτοί όλοι που ήταν.
Ο Μπρεχτ είχε πεί "Οταν χτύπησαν την πόρτα του γείτονα εσύ δεν μίλησες. Τώρα που χτυπάνε την δική σου πόρτα ο γείτονας δεν θα μιλήσει."
Γιατί λοιπόν να μιλήσω τώρα?

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!