tromaktiko: Απάντηση για τον εξορθολογισμό των αποσπάσεων και τη μοριοδότηση της συνυπηρέτησης των εκπαιδευτικών

Σάββατο 5 Φεβρουαρίου 2011

Απάντηση για τον εξορθολογισμό των αποσπάσεων και τη μοριοδότηση της συνυπηρέτησης των εκπαιδευτικών



Καλα τα λες.και δεν ειναι μονο αυτό.για τις βαριές και περίεργες αρρώστιες μοριοδοτειται μονο όποιος εχει αναπηρία απο 50% και πάνω (http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/02/blog-post_5871.html)

.εγω που περασα καρκινο και εχω 30% και παιρνω χαπια καθε μερα και πρεπει να ειμαι διπλα στο γιατρο ειμαι δευτερης κατηγοριας αρρωστος.ασε που μεχρι να συνεδριασει η δευτεροβαθμια να μου δωσει το χαρτι (αν μου το ζητουσαν και εμενα της δευτερης κατηγοριας...) θα εχουν παρελθει και οι ημερομηνιες καταθεσης των δικα! ιολογητικων.ειχαν την ευκαιρια να το κανουν δικαιο το συστημα και απλα τα σκατωσαν.ΕΥΓΕ
 Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!