το είπα για να μην υποθέσει κανένας εξυπνάκιας ότι τα λέω αυτά όντας αλλόθρηση. Το αν πιστεύω ή όχι είναι κάτι καθαρά προσωπικό και το αν θα ξε-βαπτισθω (τι ορολογία!) εμπίπτει καθαρά στη δική μου κρίση. Γι' αυτό φιλτράρετε άλλη φορά τις γελοίες συμβουλές σας πριν τ! ις στείλετε. Πιστεύω ακράδαντα πως το να δίνεις την ευκαιρία στον συνάνθρωπό σου που πιθανώς δεν πιστεύει στον ίδιο Θεό με σένα να μην νιώθει μίασμα της κοινωνίας είναι πάνω από κάθε φαναστισμένο μουσουλμάνο που μου δίνετε ως αντιπαράδειγμα. Δηλαδή από τη μία κατακεραυνώνουμε τον δικό τους φανατισμό αλλά όταν ερχόμαστε στα δικά μας κάνουμε τις πάπιες; Όσο για τον αναγνώστη που παρομοίασε τη γλώσσα με τη θρησκεία τι να πω; Θα εξηγούμε και τα αυτονόητα τώρα; Τη γλώσσα που μαθαίνεις τη μαθαίνεις για να συνενοείσαι με τους γύρω σου! Η θρησκεία είναι κάτι άλλο, πιο βαθύ και πιο ουσιαστικό. Τα παιδάκια του δημοτικού ΔΕΝ το καταλαβαίνουν αυτό, το μόνο που καταλαβαίνουν είναι ότι όλοι πρέπει να πιστεύουν σ' αυτό το Θεό και αλλιώς κάτι δεν γίνεται σωστά. Δεν θέλω να σας ταράξω αλλά και άνθρωποι που πιστεύουν σε άλλο Θεο μπορούν να είναι εξίσου καλοί ή κακοί άνθρωποι με εμάς (βλ. Χριστιανούς Ορθόδοξους). Όσο για τον κύριο που με χαρακτήρισε ηλίθια επείδη θα έδινα αν μπορούσα την ελευθερία της επιλογής (όπως θα ήθελαν και οι χριστιανοι που ζουν στην Τουρκία να την έχουν και να μην κρύβονται)... η μακρά σιωπή μου προς απάντησή του.
Αναγνώστης
-------------------------------------
Επειδή έγινε μεγάλη συζήτηση ως προς το ζήτημα του μαθήματος των θρησκευτικών στο BLOG θεωρώ πως πλέον πρέπει να αγωνιζόμαστε και να μιλάμε για τα αυτόνόητα. Αυτονόητο είναι πως τα παιδιά μας θα διδαχθούν την ορθόδοξη παράδοση στα σχολεία μας όπως και οι γονείς τους. Την παράδοση αυτή που ακολουθεί την πορεία της ιστορικής μας συνέχειας από τον 3ο μ.Χ. αιώνα που χάραξε το γένος είτε μας αρέσει είτε όχι. Σε κάθε μέρος του κόσμου και κάθε εποχή ! η νεολαία μορφώνεται με βάση τις αρχές και την παράδοσή της εθνικής τους προέλευσης. Με αυτήν και χάρη σε αυτήν τα εκατομμύρια των ελλήνων του εξωτερικού διατηρούν την ελληνορθόδοξη τους ταυτότητα και μετέχουν στην ζωή της τοπικής τους εκκλησίας έστω και αν δεν μιλούν πλέον τα ελληνικά. Οφείλουμε να μεταλαμπαδεύσουμε την πίστη των πατέρων μας στα παιδιά μας και αυτά ώριμα στην συνέχεια να την ακολουθήσουν ή να την απορρίψουν.Καλό είναι να μήν πριονίζουμε το δέντρο στο οποίο καθόμαστε και να σεβαστούμε τις ρίζες του.
Αναγνώστης
-------------------------------------
ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟ "ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΠΕΡΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΥ"Aγαπητέ φίλε,
Ο Ιησούς και Εβραίος ήτανε και ραββίνος ήτανε και λογικά παντρεμένος με την Μαγδαληνή, που έχετε λυσσάξει να την αποκαλείτε ιερόδουλη, μιάς και ο κάθε ραββίνος παντρευόταν αρκετά νέος... Τουλάχιστον η ανθρώπινη φύση του για να μιλήσω λίγο στην γλώσσα σου... Όσο για τις αναφορές που κάνεις στα Ευαγγέλια γνώριζε ότι απλά αναπαράγεις πράγματα που γράφτηκαν τουλάχιστον έναν αιώνα μετά την σταύρωση του Ιησού... και από αυτά τα περισσότερα παραγκωνίστηκαν και αιώνες μετά επέλεξαν συγκεκριμένα αποσπάσματα απο συγκεκριμένους ευαγγελιστές.. Λίγο περίεργο δεν σου φαίνεται; Δεν θα μπω σε περισσότερες λεπτομέρειες για να κάνεις λίγο τον κόπο να το ψάξεις το θέμα.. Χαίρομαι πάντως για την στάση σου απέναντι στους "ποιμένες", δείχνει οτι έχεις αντίληψη..
Aναγνώστης
---------------------------------------
Προς απαντηση της παρακατω αναρτησης http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/02/blog-post_1656.html πολλα θα μπορουσα να γραψω.Ας ξεκινησω απο το τελευταιο και το πιο αστειο επιχειρημα της αναγνωστριας.Θα σου απαντησω πολυ απλα οτι η ηλεκτρικη καρεκλα δεν ειναι μαρτυρικος θανατος.Αντιθετως η σταυρωση ειναι και ηταν απο τους πιο μαρτυρικους θανατους της εποχης που εμφανιστηκε ο Χριστος μας στην γη.Οποτε το επιχειρημα αυτο καταρριπτεται απο μονο του.Τωρα,για το αν ειναι σωστο να βαφτιζουμε τα παιδια μας....κανεις δεν σε υποχρεωνει να το κανεις αυτο,αλλωστε ο Χριστος δεν μας εχει αναγκη,εμεις τον εχουμε.Παντως,μπαινοντας στο σκεπτικο σου θα σου απαντουσα οτι με την ιδια ΄λογικη΄ γιατι να αποφασιζουμε να μην τα βαφτιζουμε χωρις να τα ρωτησουμε,αλλα επειδη αυτο ειναι αδυνατο,ειναι στην διακριση των γονιων του να κανουν οτι καλυτερο νομιζουν για το παιδι τους.Οποτε καταληγω στο οτι οπως εσυ διεκδικεις το δικαιωμα να μην βαφτισεις το παιδι σου,ετσι και γω,που δεν ειμαι ιεροκηρυκας,εχω το δικαιωμα να κανω οτι καλυτερο νομιζω για τα παιδια μου.
Ενας 31χρονος με 2 παιδια και με ΄οπισθοδρομικες αντιληψεις΄
------------------------------------------------
Απάντηση σχετικά με το μάθημα των Θρησκευτικών σε Αναγνώστρια. Μάλλον στο συγκεκριμένο θέμα η εν λόγω κυρία είναι αυτή που «έχει ξεφύγει». Καταρχήν, κανένας δεν υποχρεώνει κανέναν να βαπτιστεί Χριστιανός Ορθόδοξος. Ο ίδιος ο Ιησούς Χριστός λέγει «Όστις θέλει οπίσω μου ελθείν…». Ήδη υφίσταται νομοθεσία βάσει της οποίας οι γονείς του νεογέννητου μπορούν να δηλώσουν το όνομά του στο Ληξιαρχείο πριν προηγηθεί θρησκευτική βάπτιση – ονοματοδοσίαΘρησκευτικών. Όσοι όμως θέλουν και προσπαθούν να είναι συνειδητοί Χριστιανοί είναι δίκαιο να επιθυμούν τα βαπτισμένα παιδιά τους να διδάσκονται το μάθημα των Θρησκευτικών ως ομολογιακό και όχι ως θρησκειολογικό, δηλαδή να μαθαίνουν τα βαπτισμένα παιδιά τους μέσα από αυτό πρωτίστως τη διδασκαλία και τις αλήθειες της Ορθόδοξης Χριστιανικής Πίστης. Εξάλλου αυτό απορρέει ευθέως από το άρθρο 16, παρ.2, του Συντάγματος, βάσει του οποίου «Η παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του Κράτους και έχει σκοπό την ηθική,……και φυσική αγωγή των Ελλήνων, την ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης…». Επίσης, σύμφωνα με το άρθρο 3, παρ.1, του Συντάγματος, επικρατούσα θρησκεία στην! Ελλάδα είναι η θρησκεία της Ανατολικής Ορθόδοξης Εκκλησίας του Χριστού. Όλα αυτά η εν λόγω κυρία τα αγνοεί ; Εξάλλου υπάρχει και η λύση του δημοψηφίσματος για το αν πρέπει ή όχι να καταργηθεί το μάθημα των Θρησκευτικών και εκεί θα δούμε τι θέλει η πλειοψηφία και κατά πόσο έχει πέραση στον Ελληνικό λαό η αντιχριστιανική και άθεη προπαγάνδα. Τέλος, αντιπαρέρχομαι τους φαιδρούς χαρακτηρισμούς της περί οπισθοδρομικών και κολλημένων, καθώς και όσα αναφέρει για «το πυρ το εξώτερον» και για «το μαρτυρικό θάνατο του Χριστού» γιατί δείχνουν την παχυλή και ηθελημένη άγνοια που έχει για βασικές αλήθειες του Ευαγγελίου. Αν πραγματικά ήθελε να μάθει για αυτές τις αλήθειες και διδαχές θα μπορούσε εύκολα να έχει ψάξει για να τις μάθει και όχι να προβάλλει ως άλλοθι τις αστοχίες και τα λάθη που γίνονται από καθηγητές των Θρησκευτικών ή και από κληρικούς. Αλλά όποιος δε θέλει να ζυμώσει δέκα μέρες κοσκινίζει…
Αναγνώστης