tromaktiko: Ζήλεψα , θέλω και εγώ κύριε Ρέππα !

Παρασκευή 11 Φεβρουαρίου 2011

Ζήλεψα , θέλω και εγώ κύριε Ρέππα !



Ζήλεψα , θέλω και εγώ κύριε Ρέππα !
Μόνο τους μεγαλοεργολάβους που χρωστάνε στις τράπεζες και τα συμφέροντα των τραπεζών τους θα προστατεύετε...
ωστέ θα αλλάξατε τον ΚΟΚ και να βάλετε αστυνομικούς να φυλάνε τα διόδια ;

Θέλω ως χιλιοχρεωμένος στις τράπεζες έλληνας πολίτης , να τυγχάνω και εγώ προνομιακής και ίσης μεταχείρισης.

Θέλω να αλλάξετε τον νόμο , έτσι ώστε σε περίπτωση που με διώξουν από τη δουλειά μου, να έρθει ένας αστυνόμος και να υποχρεώσει τον εργοδότη μου να με επαναπροσλάβει στην εργασία μου και να του κόψει πρόστιμο γιατί :
* Θίγεται το εισόδημα μου
* Θίγεται η βιωσιμότητα μου
* Θίγονται τα συμφέροντα της τράπεζας στην οποία χρωστάω

Προτείνω δε, να τοποθετήσετε έναν αστυνόμο και ένα επιθεωρητή εργασίας έξω από κάθε μεγάλη επιχείρηση για εκφοβισμό . Τι λέτε , γίνεται;


http://www.epitropesdiodiastop.blogspot.com/
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!