tromaktiko: Απάντηση σε: "Αφήστε τα παιδιά σας να χαράξουν δική τους πορεία"

Παρασκευή 18 Φεβρουαρίου 2011

Απάντηση σε: "Αφήστε τα παιδιά σας να χαράξουν δική τους πορεία"



Αγορι μου είμαι ένας πατέρας πλέον 47 ετών. Δεν ανήκω και εγώ σε καμμία παράταξη δεξιά η αριστερά, πίστευα και πιστεύω στα απλά ιδανικά και τις παρακαταθήκες που...
μας άφησαν οι πρόγονοί μας και με δεδομένο αυτό αποφάσισα να υπηρετήσω τις Ειδικές Δυνάμεις της Χώρας που αγαπώ, λατρεύω και όπως και εσύ είμαι έτοιμος να πεθάνω γι αυτήν. Πολλοί θα με πούν βλάκα, ρομαντικό η εθνικιστή κατι ψευτοκουλτουριάριδες νεοέλληνες μπορεί και να με χλευάσουν ένα ολόκληρο κρατιστικό σύστημα θα χαμογελάσει ίσως κρυφά και ειρωνικά αλλά έχω σε όλους να πω πως είμαι και σκέπτομαι απλά ΣΑΝ ΕΛΛΗΝΑΣ και σε εσένα το μόνο που εχω να πω ειναι ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ ΑΓΟΡΙ ΜΟΥ !!!!!

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!