tromaktiko: Εγκληματίες του ΟΑΕΕ...

Παρασκευή 18 Φεβρουαρίου 2011

Εγκληματίες του ΟΑΕΕ...



Ζω ένα έγκλημα το οποίο εκτελείτε εις βάρος μου από τον ΟΑΕΕ (πρώην ΤΕΒΕ)
Το λέω και το εννοώ έγκλημα με όλη την σημασία της λέξης.
Εγκληματίας είναι το ΤΕΒΒΕ (ΟΑΕΕ) με τις ληστρικές του εισφορές.

Το πρόβλημα θα λυνόταν με την σύνδεση του ποσοστού των εισφορών με τα έσοδα. Με ένα min και ένα max. Και κάτω από ένα ποσό εσόδων να μην υπάρχει ΟΑΕΕ. Και ίσως και της επιλογής ασφαλιστικού φορέα. Να μην είναι υποχρεωτική η ασφάλιση στο συγκεκριμένο ταμείο δηλ. Αλλά μετά θα φαλίριζε ο ΟΑΕΕ σε μία μέρα και όλοι αυτοί πλήρωναν τόσα χρόνια… θα καταστραφόταν
Ασφαλίσου στον ΟΑΕΕ ή σε όποια άλλη Ιδιωτική ασφάλιση θες.
Να υπάρχει ανταγωνισμός στις παροχές και όχι εμείς να πληρώνουμε υπαλλήλους που δεν χρειάζονται.
Εφόσον το βασικό επιχείρημα που υπήρχε παλιά ότι δηλ. η ιδιωτική μπορεί να φαλιρίσει ενώ το ΤΕΒΕ είναι κρατικό και λειτουργεί προς όφελος του κοινού συμφέροντος, δεν υπάρχει πλέον. Εφόσον φαλίρισε αυτοί έπαιξαν τα λεφτά μας στο χρηματιστήριο άρα δεν τα διαχειρίζονται σωστά τότε γιατί δεν μου δίνουν το ελεύθερο να επιλέξω εγώ που θα τα παίξω κι ας τα χάσω για πια κρατική ασφάλεια και διαχείριση μιλάμε.
Το ληστρικό ταμείο ΟΑΕΕ (το ΤΕΒΕ) ποιος θα το πληρώνει είπαν σε κάποιον που ξεκινάει σε πέντε χρόνια θα δουλεύει μόνο και μόνο για να πληρώνει τους υπεράριθμους υπαλλήλους του ταμείου που κάθονται και δεν κάνουν τίποτα ή ασχολούνται επειδή πρέπει μόνο με την γραφειοκρατία να ανακυκλώνουν έγγραφα.
Εγώ είμαι 17 χρόνια ελεύθερος επαγγελματίας ασφαλισμένος στον ΟΑΕΕ και πληρώνω:
1. 850 ευρώ το Δίμηνο στον ΟΑΕΕ (5.000 Ευρώ το χρόνο) για το τίποτα να είχα κάποια παροχή θα έλεγα εντάξει.
2. Επιμελητήριο πλήρωσα 110 ευρώ τον χρόνο.
3. Λογιστή 1000 ευρώ τον χρόνο
4. Τηλέφωνο 50 τον Μήνα.
5. ΔΕΗ 220 το Δίμηνο.
6. Νερό 50 Ευρώ το Τρίμηνο.
7. Ενοίκιο 450 Ευρώ.
8. Εξοπλισμός ΧΧΧΧ
9. Αναλώσιμα ΧΧΧ
Βάλτε τα κάτω και πείτε μου τι πρέπει να εισπράττει κανείς για να μπορεί να επιζήσει σε αυτό το χάος των λιστών και των υπερτιμημένων υπηρεσιών.
Η ληστεία πρέπει να σταματήσει.
Πρέπει να συνδεθεί το ποσοστό των εισφορών με τα έσοδα. Με ένα min και ένα max. Και κάτω από ένα ποσό εσόδων να μην υπάρχει ΟΑΕΕ. Στο Βέλγιο και στην Αγγλία απ ότι διάβασα έτσι είναι. Στην Γερμανία που ξέρω γιατί έζησα έτσι είναι. Και στην Γαλλία φαντάζομαι το ίδιο Θάνε.
Τώρα εγώ έχω ένα μαγαζάκι 20τ.μ. πληρώνω τα ίδια με έναν που έχει δύο πολυκαταστήματα εδώ στην πόλη.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!