tromaktiko: Απάντηση στο Για τις απεργίες στα ΜΜΜ

Πέμπτη 10 Φεβρουαρίου 2011

Απάντηση στο Για τις απεργίες στα ΜΜΜ



Φίλε μου εγώ μέχρι και πρίν 1 μήνα είχα κάρτα ελεγκτή.Την παρέδωσα και με αυτόν τον τρόπο συμπάσχω με τους πολίτες κατά της ακρίβειας και κατά των υπέρογκων αυξήσεων στα εισιτήρια...Ομως εκτός απο αυτό δεν δέχομαι
και ελεγκτές να κάνουν έλεγχο σε όλο το 8ωρό μου όταν είμαι πάνω στο τιμόνι και να κόβουν κλήσεις σε πολίτες
που ΕΓΩ μεταφέρω.Οτι μπορώ απο τήν πλευρά μου το κάνω.Εκτός απο αυτό έχουμε παρακαλέσει τούς συναδέλφους που εξακολουθούν να έχουν κάρτα ελεγκτή να μειώσουν ή ακόμα και να σταματήσουν να γράφουν τους πολίτες ιδιαίτερα αυτήν την περίοδο που το επιβατικό κοινό αναγκαστικά παίρνει πολλές φορές taxi.Φίλε μου δυστυχώς θα το γνωρίζεις και απο την δικιά σου εργασία όλοι οι άνθρωποι δεν είναι ίδιοι.Κάποιοι δεν καταλαβαίνουν και δυστυχώς εξακολουθούν να προκαλούν.Δικιά τους επιλογή αυτή Δικιά μας επιλογή το τί θα κάνουμε και μείς. Δεν το παίζω καλός απλά κατανοώ πλήρως το πρόβλημα.Γι αυτό απευθύνσου και στον οδηγό που ξέρεις μπορεί να
έχει κατανοήσει και αυτός το πρόβλημα και να δώσει κάποια λύση.(Μιλάω μόνο για τα λεωφορεία της Εθέλ)

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!