tromaktiko: Γιατί ο όρος"ταρίφα" δικαιολογεί την ύπαρξη του

Σάββατο 19 Φεβρουαρίου 2011

Γιατί ο όρος"ταρίφα" δικαιολογεί την ύπαρξη του



Θα 'θελα να εκφράσω τον απέραντο θυμό μου και αγανάκτισή μου για την πλειοψηφία των ταξιτζήδων στην Αθήνα. Χθες συνέβη ένα περιστατικό απίστευτο, καθώς πήρα ταξί από την Κατεχάκη. Μοιράστηκα το ταξί με 2 ακόμη άτομα και όταν ήρθε η στιγμή να πληρώσουμε το αντίτιμο που μας αναλογούσε, πήρα το λόγο και είπα στον ταξιτζή πως "θα τα πληρώσουμε μισά μισά", διότι έτσι υφίσταται από τον -δήθεν- νόμο που θέλει τους επιβάτες να πληρώνουν την διαδρομή που τους αναλογεί και μόνο. Στη συνέχεια ο συγκεκριμένος αχαρακτήριστος τύπος, μου είπε "κανονικά θα πληρώσεις, αφού δεν είστε παρέα". Εγώ αναγκάστηκα να προσποιηθώ (!) ότι γνωρίζω τα 2 άτομα στο ταξÎ! ¯ κι αυτά εμένα για να πληρώσουμε κανονικά. Αφού...διαμαρτυρήθηκε λίγο, πληρώσαμε αυτό που ΕΠΡΕΠΕ και κατεβαίνοντας του ειπα "ξέρετε φυσικά ότι αυτό που κάνετε είναι παράνομο, έτσι;" Και τι γυρίζει και μου λέει;
"άμα σου ρίξω καμιά μπουνιά θα δεις"..έτσι αναγκαστικά δεν είπα τίποτα και έφυγα. (ού μπλέξεις)
Συγχαρητήρια στους υπανθρώπους που κυκλοφορούν εκεί έξω και νομίζουν ότι δουλεύουν κιόλας. Τον κόσμο μάλλον. Σε βάρος φοιτητών. Ουδεμία εκμετάλλευση. Μετά σου φταίνε τα νέα μέτρα.

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!