tromaktiko: Σχετικά με: "Απάτη με το πετρέλαιο θέρμανσης"

Δευτέρα 21 Φεβρουαρίου 2011

Σχετικά με: "Απάτη με το πετρέλαιο θέρμανσης"



Στον φιλο που λέει οτι ο όγκος του πετρελαίου αυξάνεται με την ανοδο της θερμοκρασίας,βεβαίως δεν θα διαφωνήσω(αυτο ισχυει σε αλλες περιπτώσεις και με προϋποθεσεις)αλλα ας μου πει ,πως τα καταφερνει ο βενζινας ...
(βαζοντας 1000 λιτρα ,τουλαχιστο,στο βυτιο για διανομη ) ν ανεβασει και με ποιο τροπο την θερμοκρασια ,διοτι ειναι αποδεδειγμενο οτι για αυξηση της θερμοκρασιας κατα 1 βαθμο ο ογκος αυξανεται κατα 0.08 % !!!,φαντασου λοιπον στα 1000 λιτρα να εχεις αυξηση του ογκου 150 λιτρα(κλεψιμο για τον πελατη δηλαδη) ,ποσο πρεπει να εχει φτασει η θερμοκρασια !!!!
Αρκει να σου πω πως αν αυξησης την θερμοκρασια κατα 20 βαθμους κελσιου , ο ογκος των 1000 λιτρων θ αυξηθη κατα 16 λιτρα !!!και για ν αυξηθη ο ογκος κατα 150 λιτρα,η θερμοκρασια πρεπει ν αυξηθη κατα 190 βαθμους !!! πες μου λοιπον πως τα καταφερνει αυτος ο βενζινας !!

Αναγνώστης

--------------------



ΕΙΜΑΙ ΠΡΑΤΗΡΙΟΥΧΟΣ 10 ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ ΤΑ ΤΕΛΑΙΥΤΑΙΑ 2 ΟΜΩΣ ΠΡΟΤΙΜΟΥΣΑ ΝΑ ΗΜΟΥΝ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΟΠΟΥΔΗΠΟΤΕ ΑΚΟΜΗ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΟΜΩΣ ΣΤΗΝ ΔΙΑΝΟΜΗ ΘΕΡΜΑΝΣΗΣ ΚΑΠΟΙΟΥ ΠΡΑΤΗΡΙΟΥ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΣΩΘΩ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΧΡΩΣΤΑΩ(11,800 ΤΕΒΕ,13,000 ΕΦΟΡΙΑ,ΚΑΝΑ ΤΡΙΑΡΙ ΙΚΑ + ΠΟΣΑ ΣΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΓΙΑ ΕΝΟΙΚΙΑ).ΜΕ ΤΗ ΘΕΡΜΑΝΣΗ ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΟ ΕΞΗΣ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΕΙΔΙΚΑ ΟΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΚΑΘΕ ΑΥΤΟΥ ΟΣΟ ΚΑΙ ΤΑ ΠΡΑΤΗΡΙΑ.ΔΕΝ ΔΙΝΟΥΝ ΜΙΣΘΟ ΣΤΟΥΣ ΔΙΑΝΟΜΕΙΣ Η ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΡΤΙΚΟ ΑΠΟΣΑ ΚΛΕΨΕΙΣ.ΓΙΑ ΝΑ ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΤΑΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΔΙΝΟΥΝ ΜΕΧΡΙ Κ 1000 ΕΥΡΩ ΤΟΜΗΝΑ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΤΗ ΘΕΣΗ ΚΛΕΒΟΝΤΑΣ ΣΑΣ ΑΙΣΧΡΟΤΑΤΑ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΑΣ.ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΠΟΙΟΣ ΜΙΛΑΕΙ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΤΟΥ ΣΥΝΑΦΙΟΥ.ΚΙ ΟΜΩΣ ΚΥΡΙΟΙ Ο Χ Ι Ο Χ Ι Ο Χ Ι.ΕΔΩ ΚΑΙ 3 ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥΛΗΣΑ ΤΟ ΒΥΤΙΑΚΙ ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΑΓΟΡΑΣΕΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΜΕ ΓΡΑΜΜΑΤΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΕΙΚΟΝΑ ΤΗΣ ΕΠΕΙΧΗΡΗΣΗΣ ΜΟΥ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΟ ΗΘΟΣ ΜΟΥ ΣΑΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΤΗΝ ΕΚΑΝΑ ΠΑΝΤΑ ΕΓΩ Η Ο ΑΔΕΛΦΟΣ ΜΟΥ ΕΤΣΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΟ ΠΑΡΑΜΙΚΡΟ ΠΕΡΙΘΩΡΙΟ ΚΛΕΨΙΕΣ ΚΑΙ ΤΕΤΟΙΑ.Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΜΟÎ! ¥ ΟΜΩΣ ΜΟΥ ΠΟΥΛΟΥΣΕ ΤΟ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ ( ΒΡ ) ΣΧΕΔΟΝ ΠΑΝΤΑ ΣΤΗΝ ΤΙΜΗ ΠΟΥ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΠΡΑΤΗΡΙΟΥΧΟΙ ΠΩΛΟΥΣΑΝ ΣΤΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ ΤΟΥΣ ΚΙ ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΝΑ ΒΓΑΛΩ 5-6 ΛΕΠΤΑ ΣΤΟ ΛΙΤΡΟ ΗΜΟΥΝ ΠΑΝΤΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΚΡΙΒΟΤΕΡΟΥΣ.ΜΕ ΛΙΓΗ ΠΕΛΑΤΕΙΑ ΠΟΥ ΤΟ ΕΚΤΙΜΟΥΣΕ ( ΠΟΣΟΤΙΚΑ Κ ΠΟΙΟΤΙΚΑ)ΠΟΥ ΑΡΓΟΤΕΡΑ ΠΕΡΝΑΝ ΑΠΟ ΑΛΛΟΥΣ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ Κ ΕΡΧΟΤΑΝ ΣΑ ΒΡΕΓΜΕΝΕΣ ΓΑΤΕΣ ΜΟΛΙΣ ΤΗΝ ΠΑΤΟΥΣΑΝ.ΠΡΟΤΙΜΗΣΑ ΛΟΙΠΟΝ ΝΑ ΠΥΛΗΣΩ ΤΟ ΒΥΤΙΑΚΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΠΟΥΛΑΩ ΠΑΡΑ ΝΑ ΒΑΖΩ ΤΟ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ ΟΣΟ ΤΟ ΑΓΟΡΑΖΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΚΛΕΒΩ ΤΟΝ ΚΟΣΜΑΚΗ ΓΙΑ ΝΑ ΒΓΑΛΩ ΤΑ 10ΠΛΑ ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΣΥΝΝΑΜΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΦΘΗΝΟ.ΑΓΟΡΑΖΑ ΤΟ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ ΑΚΡΙΒΑ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΠΡΑΤΗΡΙΟ ΤΟ ΧΩ ΕΝΟΙΚΙΑΣΜΕΝΟ ΑΠΟ ! ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΓΙΑ ΠΟΛΛΥ ΑΚΟΜΗ.ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΠΑΝΤΑ ΣΙΔΕΡΕΝΙΑ ΔΕΞΑΜΕΝΗ 1m X 1m X 1m = 1000 litra ΕΝ ΑΝΑΓΚΗ ΒΑΛΤΕ 2 ΔΕΞΑΜΕΝΕΣ ΟΠΟΥ ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ ΛΟΓΩ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗΣ,ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΠΑΝΤΑ 2 ΑΤΟΜΑ ΕΑΝ ΜΠΟΡΕΙΤΑΙ 1 ΣΤΗ ΔΕΞΑΜΕΝΗ 1 ΣΤΟ ΒΥΤΙΟ ΗΜΑΝΙΚΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΒΑΡΙΑ ΓΙΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΓΕΜΑΤΗΠΡΙΝ ΤΗΝ ΠΑΡΑΔΩΣΗ ΚΑΙ Ο ΜΕΤΡΗΤΗΣ ΠΑΝΤΑ ΜΗΔΕΝΙΣΜΕΝΟΣ.ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΠΑΡΑΔΩΣΗ ΝΑ ΜΕΤΡΑΤΕ ΜΕ ΕΝΑ ΠΑΣΕΤΟ ΤΟΥΣ ΠΟΝΤΟΥΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΟΥ Κ ΑΠΟ ΜΕΣΑ Κ ΑΠΟ ΕΞΩ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑΚΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ 1 ΜΕΤΡΟ ΑΚΡΙΒΩΣ.ΣΤΟ ΒΥΤΙΟ ΝΑ ΜΗΝ ΑΝΟΙΞΕΙ ΚΑΜΙΑ ΒΑΝΑ Ο ΧΕΙΡΙΣΤΗΣ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΜΙΣΟ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ ΠΟΥ ΠΕΡΝΑΕΙ ΑΠ! Ο ΤΟΝ ΣΩΛΗΝΑ ΓΡΑΦΩΝΤΑΣ ΛΙΤΡΑ ΣΤΟ Μ! ΕΤΡΗ ΤΗ ΜΕΤΑ ΕΠΙΣΤΡΕΦΕΙ ΞΑΝΑ ΣΤΟ ΚΑΖΑΝΙ ΤΟΥ ΓΙΑ ΟΣΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΕΧΕΙ ΑΝΟΙΧΤΗ ΤΗΝ ΒΑΝΑ ΕΙΤΑΙ ΟΛΟΚΛΗΡΗ Η ΠΟΣΟΤΗΤΑ ΕΑΝ ΕΧΕΙ ΚΛΕΙΣΕΙ ΤΗΝ ΒΑΝΑ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΣΤΗΝ ΜΑΝΙΚΑ.ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΚΑΙ ΕΚΤΟΝΩΣΗΣ ΕΩΣ ΩΤΟΥ ΑΝΕΒΕΙ Ο ΧΕΙΡΙΣΤΗΣ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΦΟΡΤΗΓΟ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΚΟΜΠΛΑΡΕΙ ΤΗΝ ΑΝΤΛΙΑ.ΝΑ ΠΡΟΤΙΜΑΤΕ ΠΡΑΤΗΡΙΟΥΧΟ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΕΑΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΡΘΕΙ Ο ΙΔΙΟΣ ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΙΜΗ ΤΟ ΦΤΗΝΟ ΤΟ ΚΡΕΑΣ ΛΕΝΕ ΣΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΑΣ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ ΤΟ ΤΡΩΝΕ ΤΑ ΣΚΥΛΙΑ ΓΙΑΥΤΟ ΠΑΝΤΑ ΒΡ ΟΧΙ ΓΙΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΑΛΛΑ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΝΑ ΛΕΓΕΤΑΙ ΚΑΥΣΤΗΡΑΣ ΦΙΛΟΥ ΜΟΥ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 1 ΧΡΟΝΟ ΧΡΗΣΗΣ ΚΑ! Ι Ο ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΕΠΑΘΕ ΠΛΑΚΑ Κ ΡΩΤΟΥΣΕ ΑΠΟ ΨΩΝΙΖΕ ΠΑΤΡΕΛΑΙΟ Ο ΦΙΛΟΣ ΜΟΥ.ΘΑ ΑΠΑΝΤΩ ΚΑΙ Σ ΑΛΛΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ



Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!