tromaktiko: Περί παρόχων τηλεφωνίας και ίντερνετ

Παρασκευή 18 Φεβρουαρίου 2011

Περί παρόχων τηλεφωνίας και ίντερνετ



Διαβάζω αναρτήσεις που έχουν να κάνουν με παράπονα από παρόχους τηλεφωνίας και ίντερνετ. Κατά κύριο λόγο, τον τελευταίο καιρό οι αναρτήσεις αφορούν την Forthnet. Στην ανάρτηση (http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/02/forthnet_8674.html) διάβασα για τον τρόπο που κινήθηκε η κοπέλα και θα ήθελα να σας παραθέσω την εμπειρία μου από άλλον πάροχο, την HOL, για την οποία επίσης έχω διαβάσει ουκ ολίγες αναρτήσεις.
Ήμουν συνδρομητής ΟΤΕ από το 2001. Αρχικά κανένα παράπονο, άρχισα να χρησιμοποιώ DIAL-UP σύνδεση και όλα ΟΚ. Μόλις άρχισαν να έρχονται στην Ελλάδα οι ADSL συνδέσεις, μπήκα στο αντίστοιχο πακέτο του ΟΤΕ. Μετά από χρόνια, είχα αρχίσει να αγανακτώ από τις χρεώσεις και την χαμηλή ταχύτητα και αποφάσισα να αλλάξω πάροχο. Από αναβολή σε αναβολή, φτάνει Μάρτιος του 2009. Χτυπάει το κουδούνι και εμφανίζονται δύο νεαροί (μια κοπέλα και ένα παλληκάρι), οι οποίοι μου λένε ότι είναι από την HOL και ήθελαν να δουν έναν λογαριασμό μου ΟΤΕ για να μου πουν πόσο χαμηλό! τερα μπορώ να πληρώνω σε αυτούς. Εγώ ο αφελής τον δείχνω και προτού καταλάβω τι παιζόταν, βρέθηκα να υπογράφω για νέα σύνδεση… Σκέφτηκα μετά και είπα: αφού ήθελα να αλλάξω, να η ευκαιρία!
Και ξεκινά ο γολγοθάς… Να μην τα πολυλογώ, μετά από πολλά τηλέφωνα για το πότε θα ενεργοποιηθεί η σύνδεση και απαντήσεις ότι δεν υπάρχουν ανοιχτές πύλες στην περιοχή σας (τη στιγμή που άλλοι στη γειτονιά και μάλιστα στην ίδια πολυκατοικία), πέρασαν 9,5 μήνες!!!! Ξανακοιτάζω για άλλους παρόχους και παίρνω τηλέφωνο στην HOL για να ζητήσω ακύρωση της αίτησης. Μου λένε μα και μου γιατί, σας λέμε ότι δεν υπάρχουν πύλες κλπ. Την επομένη μου τηλεφωνεί ένας υπεύθυνος και μου λέει να κάνω υπομονή λίγο ακόμη και να κατανοήσω τα προβλήματα που υπάρχουν και εγώ απαντώ με ένα ξερό: ΑΚΥΡΩΣΤΕ ΤΟ!
Δύο μέρες μετά, ξανατηλεφωνούν και μου λένε ότι η σύνδεση δρομολογήθηκε… Τελικά, σε ένα 10ήμερο η σύνδεση πραγματοποιήθηκε (βέβαια για συγνώμη ούτε λόγος).
Από τότε, όλα κυλούν κανονικά. Είμαι απόλυτα ικανοποιημένος από την ταχύτητα και από την εξυπηρέτηση όποτε χρειάστηκα κάτι. Μάλιστα, το Νοέμβριο χρειάστηκε να μετακομίσω, οπότε και να μεταφέρω τη σύνδεση. Η μεταφορά έγινε άμεσα, χωρίς καθυστέρηση.
Μπορεί να μην έφτασα σε σημείο να απειλήσω να κινηθώ νομικά, αλλά η «απειλή» διακοπής απέδωσε. Παιδιά, μην αφήνετε τις εταιρείες να μας συμπεριφέρονται έτσι. ΑΥΤΕΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΑΓΚΗ ΕΜΑΣ, ΚΙ ΟΧΙ ΕΜΕΙΣ ΑΥΤΕΣ.

Συγνώμη για το μεγάλο κείμενο.

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!