tromaktiko: Σχετικά με τις εισπρακτικές

Τετάρτη 16 Φεβρουαρίου 2011

Σχετικά με τις εισπρακτικές



Εγώ τι να πω που δε χρωστάω και με παίρνουν τηλέφωνο;;; Στα κιτάπια της EUROBANK εδώ και 6 χρόνια που πήρα αριθμό τηλεφώνου υπάρχουν τα στοιχεία του παλαιού κατόχου, και ενώ αυτός χρωστάει, εκείνοι παίρνουν εμένα εδώ και 6 χρόνια...
!!!
Εννοείται ότι τους έχω ενημερώσει ότι δεν υπάρχει τέτοιο όνομα, εννοείται ότι τους έχω ενημερώσει ότι πρέπει να αλλάξουν την καρτέλα του πελάτη, εννοείται ότι έχω κάνει επώνυμο παράπονο στην EUROBANK, εννοείται ότι από την EUROBANK πήρα το τηλέφωνο του τμήματος εισπράξεων και μίλησα με τον Κ. που πρόθυμα άλλαξε την καρτέλα του πελάτη (μόνο για το δικό μου προσωπικό δεδομένο, το τηλέφωνο, που καταχρηστικά χρησιμοποιούσαν).
Μόνο που... χτες με πήραν δυο τηλέφωνα από το 2111203051 και 2111203024 αναζητώντας τον Κύριο Α. Β. Επειδή δουλεύω και νύχτες και έχω και οικογένεια με μικρό παιδί στο σπίτι, το να με πάρουν τηλέφωνο για χρέη αλλουνού δε με ενοχλεί μόνο, με εξοργίζει!!! Και ιδιαίτερα από τη στιγμή που εδώ και 6 χρόνια τους ενημερώνω για την κατάσταση και με ενημερώνουν ότι το διόρθωσαν...
ΑΜΑΝ ΠΙΑ.
Το επόμενο βήμα είναι να τους καταγγείλω στο συνήγορο του πολίτη!!! Και φυσικά αν τους πάρω για άλλη μια φορά σήμερα να τους χαι...ρετίσω...

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!