Δυστυχως ομως οταν 2-3 ανθρωποι πρεπει να επιδιορθωσουν 30 το λιγοτερο υπολογιστες (συν τα υλικα προς αντικατασταση και αλλες λοιπες δουλειες του service) τη μερα καταλαβαινεις οτι εχει πλεον δημιουργηθει μια τυποποιηση και μεθοδευση στον τροπο δουλειας τους που εχει βγαλει απο την εξισωση την επικοινωνια με τον πελατη, την πολυωρη ενασχοληση με το προβλημα του και την υπομονη , αν θελεις, να ξεψαχνισουν την υποθεση του. Γνωριζεις οτι , ειδικα στο Πλαισιο, αν δεν επισκευαστει ενας υπολογιστης (Turbo-X) σε 4 ωρες ο τεχνικος βρισκει το μπελα του? Πως να κατσει και να ασχοληθει με ενα μηχανημα οπως πρεπει, οταν πιεζεται απο την εταιρια να επισκευασει ΤΟ ΛΙΓΟΤΕΡΟ 20 μηχανηματα τη μερα; Το να περιμενεις Premium εξυπηρετηση απο ενα τετοιο καταστημα ειναι σαν να ζητας αστακομακαροναδα al dente στα Goody's. Και να ξερεις πως καθε παραπονο σου πεφτει στο σβερκο αυτων των υπαλληλων, αν αργησουν η δεν εξυπηρετησουν "σωστα" θα απολυθουν (για να νιωσει καλα ο πελατης που τιμωρησε τον κακο τεχνικο) και την θεση τους θα παρει ενας αλλος καημενος που θα κληθει να βγαλει τον καρκινο οπως και αυτοι πριν απο αυτον.
Ειναι γεγονος πως καποτε υπηρχαν πολλα συνοικιακα μαγαζακια που προσφεραν καλο service και φιλικες τιμες, αλλα ειμαστε ζωα και παμε οπου πανε οι πολλοι, με αποτελεσμα να κλεισουν και το μεριδιο αυτο της αγορας να παει σε μεγαλες αλυσιδες. Αλλα αφου θελετε να σας συμπεριφερονται σαν πελατες, και οχι σαν ανθρωπους, καλα να παθετε.
Ο φιλος που εγραψε το post, καλα εκανε και πηγε σε εναν ανεξαρτητο ελευθερο επαγγελματια για service και οσοι διαβαζετε αυτο το αρθρο, σας ενθαρρυνω να κανετε κι εσεις το ιδιο.Εμεις ολοι φταιμε που κλεισανε οι μπακαληδες, οι τσαγκαρηδες, οι οργανοποιοι, οι κρεοπωλες και μετα παραπονιομασταν για την κακη εξυπηρετηση στα supermarket και τα πολυκαταστηματα.
Αναγνώστης