tromaktiko: Σχετικά με το : Πυροβόλησαν σκυλιά

Τρίτη 8 Φεβρουαρίου 2011

Σχετικά με το : Πυροβόλησαν σκυλιά



Είμαι και ‘γω κάτοικος Πέτρας Λέσβου. Χθες το μεσημέρι ,έβγαλα το σκύλο μου βόλτα ,ήταν μια παρέα 10 παιδιών, εκ των οποίων το ένα από αυτά, (ενώ ήμουν σε αρκετά μεγάλη απόσταση και με το σκύλο δίπλα μου και δεμένο με το λουρί του όπως πρέπει) , παρατήρησα πως χωρίστηκε από την παρέα του και έκλαιγε...
Σε ερώτηση μου για να καταλάβω τι συμβαίνει και να τον βοηθήσω, μου απάντησε πως οι γονείς του έχουν πει ,πως αν συναντήσει σκύλο στο δρόμο, θα τον φάει…

Το ίδιο συμβαίνει και με γειτονά μου , οι οποίος αυτός και η οικογένειά του( έρχονται μόνο του καλοκαιρινούς μήνες) μόλις δουν σκύλο μικρό ή μεγάλο ,παθαίνουν πανικό και φέρονται άσχημα.
Αυτό μαθαίνουν βέβαια και στο παιδί τους..
Κάτι τέτοιοι άχρηστοι ,που θέλουν να λέγονται γονείς, μεγαλώνουν παιδιά με ψυχολογικά προβλήματα και ίσως αυριανούς δολοφόνους ανυπεράσπιστων ζώων , με φόλες ή με όπλα ,όπως έκαναν αυτά τα δύο ρεμάλια ,που εκτέλεσαν εν ψυχρώ τα σκυλάκια με τις καραμπίνες τους ,μπροστά στα μάτια των φαντάρων απειλώντας τους κιόλας.
Την επόμενη φορά που θα σκεφτούν να κάνουν κάτι τέτοιο θα τους πρότεινα , να σημαδέψουν τα κεφάλια τους ,μήπως γλυτώσει σιγά σιγά ο κόσμος ,από κάτι τέτοιους.
Αν υπάρχει ,επιτέλους αστυνομία ,ας τους βρει και να λογοδοτήσουν γι αυτό που έκαναν.
Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!