Βγείτε από το δίλημμα!
Στις πωλήσεις καινούργιων μοντέλων, η μικρή κατηγορία είναι αυτή που αναδεικνύεται πιο δημοφιλής στη χώρα μας. Προσιτά σε τιμή, με οικονομικούς κινητήρες και χαμηλό κόστος χρήσης, τα μικρά...
αυτοκίνητα αποτελούν την ενδεδειγμένη λύση για το μεγαλύτερο μέρος του πληθυσμού, το οποίο ζει στα μεγάλα αστικά κέντρα. Τι γίνεται όμως όταν με τα ίδια χρήματα μπορείτε να αποκτήσετε σήμερα ένα μεταχειρισμένο 3ετίας με λίγα χιλιόμετρα της αμέσως δημοφιλέστερης, μικρομεσαίας κατηγορίας; Πόσο ελκυστικοί είναι οι περισσότεροι χώροι, ο ισχυρότερος κινητήρας και -κατά περίπτωση- η πιο ποιοτική αίσθηση ενός μικρομεσαίου αυτοκινήτου, ώστε να σας κάνουν να παραβλέψετε τα εγγενή μειονεκτήματα που συνεπάγεται η -έστω και μικρή χρονικά- παλαιότητα ενός μεταχειρισμένου 3ετίας;
Γιατί καινούργιο μικρό;
Ανεξαρτήτως κατηγορίας, η αγορά ενός καινούργιου αυτοκινήτου έναντι ενός μεταχειρισμένου, εξασφαλίζει την ικανοποίηση του "μοναδικού κατόχου" στον αγοραστή του. Επίσης, το καινούργιο αυτοκίνητο έχει το βασικό πλεονέκτημα των εργοστασιακών εγγυήσεων που μπαίνουν σε ισχύ την ημέρα αγοράς του και διαρκούν μίνιμουμ για 2 έτη. Ακόμα, λόγω της μη φθοράς των μηχανικών και λοιπών μερών του, συγκεντρώνει λιγότερες πιθανότητες να εμφανίσει κάποιο πρόβλημα. Σε ό,τι αφορά τώρα στα μοντέλα της μικρής κατηγορίας, εμφανίζουν έναντι ενός μικρομεσαίου μεταχειρισμένου, επιπλέον πλεονεκτήματα, όπως είναι η χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου, η ευκολία στους ελιγμούς εντός πόλεως, αλλά και τα πιο φθηνά ετήσια τέλη κυκλοφορίας. Εκεί που χάνουν, είναι στους τομείς των χώρων, των επιδόσεων και κατά περίπτωση, σε αίσθηση ποιότητας.
Γιατί μεταχειρισμένο μικρομεσαίο;
Το πρώτο πλεονέκτημα των μικρομεσαίων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων που επιλέξαμε είναι η ηλικία τους (3 ετών), κάτι που σημαίνει ότι δεν έχουν διανύσει πολλά χιλιόμετρα και παράλληλα, παραμένουν ακόμη και σήμερα σύγχρονα (αρκετά από αυτά δεν έχουν καν αντικατασταθεί σε αυτό το διάστημα). Επίσης, το γεγονός ότι ανήκουν σε μεγαλύτερη κατηγορία, εξασφαλίζει καλύτερους χώρους για επιβάτες και αποσκευές, όπως και συνήθως, υψηλότερα ποιοτικά στάνταρ ή πιο ασφαλή οδική συμπεριφορά. Στα αρνητικά τους συγκαταλέγεται το ότι απαιτούν περισσότερο καύσιμο σε σχέση με τα μικρά, ενώ έχουν επίσης και περισσότερα τέλη κυκλοφορίας. Φυσικά, οι περισσότερες εκ των εγγυήσεων που ίσχυαν έχουν λήξει, κάτι που συνεπάγεται επιπλέον κόστος για service ή σε κάποια βλάβη.
Πηγή: autottriti.gr
Γιατί καινούργιο μικρό;
Ανεξαρτήτως κατηγορίας, η αγορά ενός καινούργιου αυτοκινήτου έναντι ενός μεταχειρισμένου, εξασφαλίζει την ικανοποίηση του "μοναδικού κατόχου" στον αγοραστή του. Επίσης, το καινούργιο αυτοκίνητο έχει το βασικό πλεονέκτημα των εργοστασιακών εγγυήσεων που μπαίνουν σε ισχύ την ημέρα αγοράς του και διαρκούν μίνιμουμ για 2 έτη. Ακόμα, λόγω της μη φθοράς των μηχανικών και λοιπών μερών του, συγκεντρώνει λιγότερες πιθανότητες να εμφανίσει κάποιο πρόβλημα. Σε ό,τι αφορά τώρα στα μοντέλα της μικρής κατηγορίας, εμφανίζουν έναντι ενός μικρομεσαίου μεταχειρισμένου, επιπλέον πλεονεκτήματα, όπως είναι η χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου, η ευκολία στους ελιγμούς εντός πόλεως, αλλά και τα πιο φθηνά ετήσια τέλη κυκλοφορίας. Εκεί που χάνουν, είναι στους τομείς των χώρων, των επιδόσεων και κατά περίπτωση, σε αίσθηση ποιότητας.
Γιατί μεταχειρισμένο μικρομεσαίο;
Το πρώτο πλεονέκτημα των μικρομεσαίων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων που επιλέξαμε είναι η ηλικία τους (3 ετών), κάτι που σημαίνει ότι δεν έχουν διανύσει πολλά χιλιόμετρα και παράλληλα, παραμένουν ακόμη και σήμερα σύγχρονα (αρκετά από αυτά δεν έχουν καν αντικατασταθεί σε αυτό το διάστημα). Επίσης, το γεγονός ότι ανήκουν σε μεγαλύτερη κατηγορία, εξασφαλίζει καλύτερους χώρους για επιβάτες και αποσκευές, όπως και συνήθως, υψηλότερα ποιοτικά στάνταρ ή πιο ασφαλή οδική συμπεριφορά. Στα αρνητικά τους συγκαταλέγεται το ότι απαιτούν περισσότερο καύσιμο σε σχέση με τα μικρά, ενώ έχουν επίσης και περισσότερα τέλη κυκλοφορίας. Φυσικά, οι περισσότερες εκ των εγγυήσεων που ίσχυαν έχουν λήξει, κάτι που συνεπάγεται επιπλέον κόστος για service ή σε κάποια βλάβη.
Πηγή: autottriti.gr