tromaktiko: Απάντηση στο Για τις απεργίες στα ΜΜΜ και στο δημόσιο

Πέμπτη 17 Φεβρουαρίου 2011

Απάντηση στο Για τις απεργίες στα ΜΜΜ και στο δημόσιο



Αφού ρε μπαγάσα καταλαβαίνεις και συ το μικρό της ηλικίας σου.Επειδή όμως όταν ήμουν και γώ 17 μου την βίδωνε να με αντιμετωπίζουνε σαν μικρό αν και ανήλικος θα σε αντιμετωπίσω σαν ενήλικα.Για να τα πάρουμε απο την αρχή. http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/02/blog-post_7375.html
Βεβαίως ΟΛΟΙ
και όχι μόνο εσύ έχετε δίκιο να παραπονιέστε για την ταλαιπωρία που τραβάτε.Θα μου απαντήσεις όμως ειλικρινά σε κάτι.
Αν πάντα υποθετικά μιλάω Αν λοιπόν ο πατέρας σου ήταν οδηγός ας πούμε στα λεωφορεία και ερχόταν και σου έλεγε αγόρι
μου έπαιρνα 1400 ευρω και με το καινούριο ν/σ που ψηφίστηκε θα παίρνω 1000 ίσως και λιγότερα και εκτός τα λεφτά μου καταργούνε συλλ.συμβάσεις - κανονισμούς και φυσικά την αξιοπρεπειά μου δηλαδή με λίγα λόγια ζούσες το πρόβλημα μέσα στο σπίτι σου θα τα έλεγες τώρα όλα αυτά?Πρόσεξε δεν λέω οτι εσύ στο σπίτι σου δεν έχεις πρόβλημα.Ισως και των γονιών σου ο μισθός έχει μειωθεί.Δεν γνωρίζω.Τί θα συμβούλευες λοιπόν τον πατέρα σου?Επειτα λές το δημόσιο έχει γεμίσει με βολεμένους που πέρασαν με την υπόσχεση οτι θα βγάλουν πολλά λεφτά.Εν μέρη θα συμφωνήσω μαζί σου.Εγώ όμως αφενός δεν είμαι δημ.υπάλ και αφετέρου αφού λές οτι μπαίνεις σε λεωφ. βλέπεις τι τραβάμε.Δεν καθόμαστε σε ενα γραφείο αλλά είμαστε στο δρόμο ολη μέρα να μεταφέρουμε τον κόσμο απο το πρωί μέχρι το βράδυ και για όλες τις μέρες ή τους μήνες.Αρα με αυτή τη λογική θέλω να μου πείς που βλέπεις το βόλεμα.Και να σαι σίγουρος φίλε οτι δεν μου υποσχέθηκε κανείς και τίποτα.Με ασέπ μπήκα και αυτό γιατί οτι χαρτιά-προσόντα μου ζητήσαν τα είχα.Επειτα λές ο καθηγητής άμα απεργήσει δεν υπάρχουνε επιπτώσεις.Πλάκα μας κάνεις.Δεν εξηγείτε αλλιώς.Θέλω να μου πείς εκτός τις κοινωνικές επιπτώσεις άστες αυτές όταν απεργούνε
οι δάσκαλοι και του δημ. αλλά κυρίως και των παιδ.σταθμών οι γονείς όπως εγώ που δέν έχουν που να αφήσουν τα παιδιά τους τι κάνουν?Δεν θές να σου πώ εκείνες τις μέρες τι κάνω γιατί είναι για κλάματα.Ποτέ όμως δεν έβρισα εργαζόμενο.Και φυσικά μην ξεχνάς τον δεκέμβρη του 08 όπου και γώ ήμουν πολύ θυμωμένος με αυτό που έγινε στο άτυχο παιδί.Θυμάμαι χαρακτηριστικά 2 εβδομάδες μετά το άτυχο συμβάν πήγαινα με το λεωφορείο 08.00 το πρωί γεμάτο κόσμο που πήγαινε στίς δουλειές τους ξαφνικά 15 μαθητές κλείσαν τον δρόμο.Μετά απο 20 λεπτά όλοι παρακάλαγαν τα παιδιά να ανοίξουν τον δρόμο.Τίποτα όμως τα παιδιά.Τελικά εκείνη
τη μέρα ούτε ένας δεν πήγε στην δουλειά του διότι ο δρόμος άνοιξε μετά απο 2.30 ώρες.Κανείς όμως μα κανείς δεν είπε τίποτα στα παιδιά και αυτό ήτανε το σωστό.Θέλω να πώ με αυτό οτι τότε εκτός απο μας που είμαστε γονείς αλλά και οι εργαζόμενοι που δεν έχουν παιδιά ΟΛΟΙ καταλάβαιναν τους μαθητές.Μήπως τώρα στην δύσκολη αυτή οικονομική λέλαπα που περνάμε και
οι μαθητές πρέπει να καταλαβαίνουν περισσότερο τους εργαζομένους όπου και αν αυτοί εργάζονται? Ενας οδηγός λεωφορείου
 
Aναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!