tromaktiko: Απάντηση στο: "Ε ναι, είσαστε γυναίκες και φαίνεστε"

Τρίτη 8 Φεβρουαρίου 2011

Απάντηση στο: "Ε ναι, είσαστε γυναίκες και φαίνεστε"



Μπορεί να είμαι γυναίκα, όμως συμφωνώ απόλυτα με όλο το πνεύμα της ανάρτησης. Δεν είμαστε ίδιοι, είμαστε διαφορετικοί όντως.
Όλοι κάπου
χάνουμε και όλοι κάπου αλλού υπερτερούμε. Πολύ δίκιο έχεις φίλε μου.
Κάπου έχουμε χάσει τη μπάλα όλοι μας και ειδικά εμείς οι γυναίκες με
τα δήθεν περί "ισότητας". Σαφώς και είμαστε ίσοι και δεν το
διαπραγματεύομαι καθόλου αυτό. Όμως αφορισμοί και ισοπεδωτικές
δηλώσεις μακριά από όλους. Αλληλοκαλυπτόμαστε, αλληλοσυμπληρωνόμαστε
και αλληλοβοηθούμαστε.
Σε ένα πράγμα μόνο δεν θα συμφωνήσω. Τι το ήθελες καλέ μου αυτό το "οι
άντρες οδηγούν καλύτερα από τις γυναίκες"; Απλά ενημερωτικά και επειδή
κυκλοφορώ συνέχεια στο δρόμο και τα ματάκια μου έχουν δει πολλά, θα
ήθελα να σε πληροφορήσω ότι πολλές γυναίκες οδηγούμε πολύ καλύτερα,
πολύ προσεκτικότερα, πολύ πιο σωστά από πολλούς τάχα Σουμάχερ που
βρίσκονται στο δρόμο μας. Ξέρεις πόσες φορές μου έχουν τύχει άρρενες
οδηγοί με τρομερά επιθετική συμπεριφορά οδήγησης και την απαίτηση να
εξαφανιστώ από το δρόμο τους λες και τους ανήκει επειδή είμαι γυναίκα;
Και πόσες φορές με έχουν βρίσει γιατί σταμάτησα στο κόκκινο και δεν
περάσανε και αυτοί; Επειδή όμως δεν θέλω να ακουστώ και εγώ αφοριστική
και απόλυτη, θα ήθελα εδώ να τονίσω ότι υπάρχουν πολλές γυναίκες που
ακόμα και σε μας βγάζουν την επιθυμία να τους πούμε "άντε τράβα να
πλύνεις κανένα πιάτο μαντάμ". Αυτά, με πολύ χιούμορ. Υπάρχει χώρος για
όλους ρε παιδιά.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!