tromaktiko: Καταγγελία για ψησταριά

Παρασκευή 25 Φεβρουαρίου 2011

Καταγγελία για ψησταριά



Επειδη μερικοι θεωρουν οτι σου κανουν χαρη που σε δεχονται στο μαγαζι τους, και κανουν οτι νταβανζτιλικι γουσταρουν, παρακατω ειναι η καταγγελια που εκανα στο ΙΝΚΑ.

"Καλημέρα σας,
Θα ήθελα να καταγγείλω ψητοπωλειο στην Πετρουπολη. Το συγκεκριμένο καταστημα απαιτει την πληρωμη εμφιαλωμενου νερου καθως και το ψωμι ειτε παραγγελθει ειτε οχι. Σε παρατηρηση μου γιατι μου χρεωσε το εμφιαλωμενο νερο ενω ουτε το παρήγγειλα, ουτε το χρησιμοποίησα, μου απαντησε ο υπευθυνος οτι παει με το τραπεζι. Στο τελος μετα απο απαιτηση μου, μου αφαίρεσε το ποσο του εμφιαλωμενου νερου αλλα ειναι κοινη πρακτικη στο καταστημα αυτο."
Σε αυτα να προσθεσω οτι μεσα στο μαγαζι οποιος ηθελε να καπνισει, του εφερναν τασακι και περα βρεχει. Η μεριδα που πηρα εγω, κεμπαπ, ηταν ενα αθλιο πραγμα αγορασμενο απο super market , φαινοταν ξεκαθαρα αυτο και ειχε 8 ευρω!!
Το οτι δε θα ξαναπατησω εκει φταιει λοιπον η απαγόρευση του καπνίσματος???

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!