Μπορεί να πέρασαν ήδη πέντε μήνες από την τηλεοπτική σεζόν που διανύουμε, αλλά η Τατιάνα Στεφανίδου ως γνήσια σταρ των live εκπομπών αδυνατεί να χωνέψει ότι δεν θα είναι κυρίαρχη στη ζώνη της. Τα ποσοστά...
μετρήσεων της Nielsen συνεχίζουν να της προκαλούν πονοκέφαλο, εκνευρισμό και άγχος, που δεν κρύβεται, όταν διαπιστώνει πως το τουρκικό σίριαλ «Ασημένια φεγγάρια» κερδίζει το 30% της απογευματινής τηλεθέασης, ενώ η ίδια περιορίζεται σε ποσοστό 14%.
Στον αέρα βεβαίως δεν δείχνει τίποτα. Εκεί στο στούντιο του «Αξίζει να το ζεις» κάθε απόγευμα προσπαθεί να δώσει τον καλύτερο χαμογελαστό εαυτό της. Off air όμως, τα πράγματα αλλάζουν. Μόλις πρόσφατα δεν έκρυψε το παράπονό της λέγοντας πως ο Γιάννης Λάτσιος βρήκε να βάλει απέναντί της την τουρκική επιτυχία του. Και έτσι, η πίεση και η αναζήτηση νέων και διαφορετικών μοντέλων και θεμάτων, από τα πάρτι των κοσμικών μέχρι την παρουσίαση δραματικών ιστοριών, θολώνουν ακόμη περισσότερο το ύφος της εκπομπής. Τα νούμερα όμως δεν ανεβαίνουν και η Τατιάνα ψάχνεται αναζητώντας απεγνωσμένα νέες συνταγές.
TO NEO ΠΕΙΡΑΜΑ
Τελευταία ευκαιρία, όπως όλα δείχνουν, για να ανακάμψει είναι το πείραμα με... οικογενειακές δραματοποιημένες ιστορίες. Η επιλογή της να παρουσιάσει στο «Αξίζει να το ζεις» ακραίες ιστορίες καθημερινών ανθρώπων και οικογενειών δημιούργησε αίσθηση, δεν εξέπληξε ωστόσο εκείνους που γνωρίζουν από κοντά την καθημερινή αγωνία για τα νούμερα μετρήσεων.
Το κανάλι στηρίζει εμφανώς τη σταρ του, αν και στα παρασκήνια όλο και συχνότερα γίνεται λόγος ότι «αλλιώς τα περίμεναν κι αλλιώς τους βγήκε». Σύμφωνα με πληροφορίες και παρά την εσωτερική γκρίνια εντός και εκτός πλατό, το κανάλι σε εποχές σαρωτικών περικοπών παντού άνοιξε το πουγκί του και ενέκρινε επιπλέον μπάττζετ, προκειμένου να στηριχθούν οι νέες ιδέες για την εκπομπή. Ταυτόχρονα, καθημερινά διαφημίζεται η εκπομπή και τα ποσοστά στο site του σταθμού, όπου προβάλλονται οι πρωτιές τηλεθέασης.
Στόχος φυσικά είναι η ανάκαμψη, αφού τα ποσοστά του «Αξίζει να το ζεις» ήδη από την αρχή της σεζόν δεν ήταν ικανοποιητικά για την παρουσιάστρια. Το είχε παραδεχθεί με λύπη της ως καλεσμένη του Θέμου Αναστασιάδη στο «Ολα» με την περίφημη ατάκα της «είχα συνηθίσει αλλιώς». Και πράγματι, η εκπομπή της στον ΑΝΤ1 πέρυσι της χάριζε την πρωτιά στην απογευματινή ζώνη με καθημερινά ποσοστά άνω του 20%.
ΤΟ ΝΕΑΝΙΚΟ ΚΟΙΝΟ
Στο STAR πρέπει να συνηθίσει τα μερίδια από 11% έως 14% στην καλή περίπτωση. Οσο δηλαδή και ο μέσος όρος θεαματικότητας του καναλιού. Αυτό το ποσοστό καταγράφεται για το σύνολο του τηλεοπτικού κοινού, όλων των ηλικιών δηλαδή, όταν είναι σε όλους γνωστό πως το STAR μετράει και υπολογίζει μόνο τη θεαματικότητα στο νεανικό κοινό. Σε αυτήν την κατηγορία, στις ηλικίες δηλαδή δεκαπέντε έως σαράντα τεσσάρων ετών, το «Αξίζεις να το ζεις» χάνει μερικές ημέρες από το «Δέστε τους» του ALPHA.
Η ένταξη δραματοποιημένων οικογενειακών ιστοριών στο «Αξίζει να ζεις» δεν είναι το ίδιο φθηνή λύση, όπως στην περίπτωση του ALPHA. Γιατί απαιτείται επιπλέον κόστος από αυτό της καθημερινής εκπομπής για να γυριστούν τα αναγκαία επεισόδια, τα οποία δεν έχουν μεγάλη διάρκεια. Ο δεύτερος κίνδυνος για την Τατιάνα Στεφανίδου είναι ότι με αυτόν τον τρόπο δύσκολα θα κερδίσει το νεανικό κοινό που θέλει για την εκπομπή της.
Το βέβαιο είναι ότι όσο διαρκεί η τηλεοπτική σεζόν και ο ανταγωνισμός της απογευματινής ζώνης, η Τατιάνα Στεφανίδου θα αναζητεί τρόπους και συνταγές για να τονώσει το ενδιαφέρον της εκπομπής και να κερδίσει στα νούμερα τηλεθέασης.
ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ;
Το ερώτημα που κανείς δεν θέλει να απαντήσει αλλά έχει ήδη τεθεί είναι το τι θα συμβεί, αν η εκπομπή της Τατιάνας Στεφανίδου δεν πετύχει και με τη νέα «ένεση». Το συμβόλαιο που υπέγραψε με το STAR, αν και με πολύ χαμηλότερη αμοιβή από αυτήν που λάμβανε στον ΑΝΤ1, είναι διετές. Οπότε, με το τέλος αυτής της τηλεοπτικής σεζόν και ανεξάρτητα από την επιτυχία ή την αποτυχία του «Αξίζει να το ζεις», η Τατιάνα και το STAR θα ξανασυζητήσουν τη μεταξύ τους συνεργασία, την εκπομπή που θα παρουσιάζει και σε ποια ζώνη θα ενταχθεί.
Η φθορά στα νούμερα (από το 28% στο 9%)
Η πρεμιέρα της Τατιάνας Στεφανίδου στο STAR στις 20 Σεπτεμβρίου έκανε τους πάντες να χαμογελάσουν. Ο μέσος όρος θεαματικότητας για το «Αξίζει να το ζεις» καταγράφηκε στο 24,8%, ενώ ακόμη μεγαλύτερο ήταν το μερίδιο στο νεανικό κοινό 28,6%.
Η πορεία όμως ήταν φθίνουσα. Σύμφωνα με τις μετρήσεις της Nielsen, ο μέσος όρος θεαματικότητας τον Οκτώβριο ήταν 14,9%, με 15,1% στις ηλικίες 15 - 44 ετών, τον Νοέμβριο 14,1% και 12,9% αντίστοιχα.
Μετά τις γιορτές, η πτώση δεν σταμάτησε. Ο Ιανουάριος έκλεισε για την εκπομπή με 12,9% στο σύνολο του κοινού και 11,8% στο νεανικό κοινό. Ακόμη πιο δυσάρεστη είναι η πορεία τον Φεβρουάριο, μήνα κατά τον οποίο σημειώνονται και τα χαμηλότερα ποσοστά. Ενδεικτικά και μόνο στις 3 Φεβρουαρίου η θεαματικότητα ήταν 12,7% και 9% στο νεανικό κοινό και την Τετάρτη 9 του μήνα 11,8% και 9,7% αντίστοιχα. Μία εβδομάδα μετά, την περασμένη Πέμπτη, η εκπομπή ανέβηκε, με τον μέσο όρο στο 12,1% και 11,5% στο νεανικό κοινό
espressonews.gr
μετρήσεων της Nielsen συνεχίζουν να της προκαλούν πονοκέφαλο, εκνευρισμό και άγχος, που δεν κρύβεται, όταν διαπιστώνει πως το τουρκικό σίριαλ «Ασημένια φεγγάρια» κερδίζει το 30% της απογευματινής τηλεθέασης, ενώ η ίδια περιορίζεται σε ποσοστό 14%.
Στον αέρα βεβαίως δεν δείχνει τίποτα. Εκεί στο στούντιο του «Αξίζει να το ζεις» κάθε απόγευμα προσπαθεί να δώσει τον καλύτερο χαμογελαστό εαυτό της. Off air όμως, τα πράγματα αλλάζουν. Μόλις πρόσφατα δεν έκρυψε το παράπονό της λέγοντας πως ο Γιάννης Λάτσιος βρήκε να βάλει απέναντί της την τουρκική επιτυχία του. Και έτσι, η πίεση και η αναζήτηση νέων και διαφορετικών μοντέλων και θεμάτων, από τα πάρτι των κοσμικών μέχρι την παρουσίαση δραματικών ιστοριών, θολώνουν ακόμη περισσότερο το ύφος της εκπομπής. Τα νούμερα όμως δεν ανεβαίνουν και η Τατιάνα ψάχνεται αναζητώντας απεγνωσμένα νέες συνταγές.
TO NEO ΠΕΙΡΑΜΑ
Τελευταία ευκαιρία, όπως όλα δείχνουν, για να ανακάμψει είναι το πείραμα με... οικογενειακές δραματοποιημένες ιστορίες. Η επιλογή της να παρουσιάσει στο «Αξίζει να το ζεις» ακραίες ιστορίες καθημερινών ανθρώπων και οικογενειών δημιούργησε αίσθηση, δεν εξέπληξε ωστόσο εκείνους που γνωρίζουν από κοντά την καθημερινή αγωνία για τα νούμερα μετρήσεων.
Το κανάλι στηρίζει εμφανώς τη σταρ του, αν και στα παρασκήνια όλο και συχνότερα γίνεται λόγος ότι «αλλιώς τα περίμεναν κι αλλιώς τους βγήκε». Σύμφωνα με πληροφορίες και παρά την εσωτερική γκρίνια εντός και εκτός πλατό, το κανάλι σε εποχές σαρωτικών περικοπών παντού άνοιξε το πουγκί του και ενέκρινε επιπλέον μπάττζετ, προκειμένου να στηριχθούν οι νέες ιδέες για την εκπομπή. Ταυτόχρονα, καθημερινά διαφημίζεται η εκπομπή και τα ποσοστά στο site του σταθμού, όπου προβάλλονται οι πρωτιές τηλεθέασης.
Στόχος φυσικά είναι η ανάκαμψη, αφού τα ποσοστά του «Αξίζει να το ζεις» ήδη από την αρχή της σεζόν δεν ήταν ικανοποιητικά για την παρουσιάστρια. Το είχε παραδεχθεί με λύπη της ως καλεσμένη του Θέμου Αναστασιάδη στο «Ολα» με την περίφημη ατάκα της «είχα συνηθίσει αλλιώς». Και πράγματι, η εκπομπή της στον ΑΝΤ1 πέρυσι της χάριζε την πρωτιά στην απογευματινή ζώνη με καθημερινά ποσοστά άνω του 20%.
ΤΟ ΝΕΑΝΙΚΟ ΚΟΙΝΟ
Στο STAR πρέπει να συνηθίσει τα μερίδια από 11% έως 14% στην καλή περίπτωση. Οσο δηλαδή και ο μέσος όρος θεαματικότητας του καναλιού. Αυτό το ποσοστό καταγράφεται για το σύνολο του τηλεοπτικού κοινού, όλων των ηλικιών δηλαδή, όταν είναι σε όλους γνωστό πως το STAR μετράει και υπολογίζει μόνο τη θεαματικότητα στο νεανικό κοινό. Σε αυτήν την κατηγορία, στις ηλικίες δηλαδή δεκαπέντε έως σαράντα τεσσάρων ετών, το «Αξίζεις να το ζεις» χάνει μερικές ημέρες από το «Δέστε τους» του ALPHA.
Η ένταξη δραματοποιημένων οικογενειακών ιστοριών στο «Αξίζει να ζεις» δεν είναι το ίδιο φθηνή λύση, όπως στην περίπτωση του ALPHA. Γιατί απαιτείται επιπλέον κόστος από αυτό της καθημερινής εκπομπής για να γυριστούν τα αναγκαία επεισόδια, τα οποία δεν έχουν μεγάλη διάρκεια. Ο δεύτερος κίνδυνος για την Τατιάνα Στεφανίδου είναι ότι με αυτόν τον τρόπο δύσκολα θα κερδίσει το νεανικό κοινό που θέλει για την εκπομπή της.
Το βέβαιο είναι ότι όσο διαρκεί η τηλεοπτική σεζόν και ο ανταγωνισμός της απογευματινής ζώνης, η Τατιάνα Στεφανίδου θα αναζητεί τρόπους και συνταγές για να τονώσει το ενδιαφέρον της εκπομπής και να κερδίσει στα νούμερα τηλεθέασης.
ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ;
Το ερώτημα που κανείς δεν θέλει να απαντήσει αλλά έχει ήδη τεθεί είναι το τι θα συμβεί, αν η εκπομπή της Τατιάνας Στεφανίδου δεν πετύχει και με τη νέα «ένεση». Το συμβόλαιο που υπέγραψε με το STAR, αν και με πολύ χαμηλότερη αμοιβή από αυτήν που λάμβανε στον ΑΝΤ1, είναι διετές. Οπότε, με το τέλος αυτής της τηλεοπτικής σεζόν και ανεξάρτητα από την επιτυχία ή την αποτυχία του «Αξίζει να το ζεις», η Τατιάνα και το STAR θα ξανασυζητήσουν τη μεταξύ τους συνεργασία, την εκπομπή που θα παρουσιάζει και σε ποια ζώνη θα ενταχθεί.
Η φθορά στα νούμερα (από το 28% στο 9%)
Η πρεμιέρα της Τατιάνας Στεφανίδου στο STAR στις 20 Σεπτεμβρίου έκανε τους πάντες να χαμογελάσουν. Ο μέσος όρος θεαματικότητας για το «Αξίζει να το ζεις» καταγράφηκε στο 24,8%, ενώ ακόμη μεγαλύτερο ήταν το μερίδιο στο νεανικό κοινό 28,6%.
Η πορεία όμως ήταν φθίνουσα. Σύμφωνα με τις μετρήσεις της Nielsen, ο μέσος όρος θεαματικότητας τον Οκτώβριο ήταν 14,9%, με 15,1% στις ηλικίες 15 - 44 ετών, τον Νοέμβριο 14,1% και 12,9% αντίστοιχα.
Μετά τις γιορτές, η πτώση δεν σταμάτησε. Ο Ιανουάριος έκλεισε για την εκπομπή με 12,9% στο σύνολο του κοινού και 11,8% στο νεανικό κοινό. Ακόμη πιο δυσάρεστη είναι η πορεία τον Φεβρουάριο, μήνα κατά τον οποίο σημειώνονται και τα χαμηλότερα ποσοστά. Ενδεικτικά και μόνο στις 3 Φεβρουαρίου η θεαματικότητα ήταν 12,7% και 9% στο νεανικό κοινό και την Τετάρτη 9 του μήνα 11,8% και 9,7% αντίστοιχα. Μία εβδομάδα μετά, την περασμένη Πέμπτη, η εκπομπή ανέβηκε, με τον μέσο όρο στο 12,1% και 11,5% στο νεανικό κοινό
espressonews.gr