πολύ ακριβά και έχουν φτωχό αποτέλεσμα. Ως εκ τούτου δεν μπορούν να συγκριθούν αλλά ούτε και να ανταγωνιστούν αντίστοιχες μονάδες άλλων χωρών, αφού λειτουργούν με προδιαγραφές που ίσχυαν πριν από πολλά έτη. Δεν υπάρχει συσχέτιση δαπάνης-αποτελέσματος και δεν συμμβαδίζουν με τις τάσεις που επιτάσσει το σύγχρονο μάρκετινγκ.
Στόχος του ΕΟΤ, σύμφωνα με τον υφυπουργό Πολιτισμού και Τουρισμού, είναι να λειτουργήσουν τα γραφεία ως ολοκληρωμένες μονάδες μάρκετινγκ με κατάλληλη στελέχωση και εξειδικευμένους ρόλους, βάσει της νέας στρατηγικής για τον ελλληνικό τουρισμό.
Όσον αφορά στο Γραφείο Πληροφοριών ΕΟΤ στο Διεθνές Αεροδρόμιο Αθηνών Ελ. Βενιζέλος, ο κ. Νικητιάδης ανέφερε ότι από το 2011 που ιδρύθηκε μέχρι σήμερα, τόσο η τεχνολογία στον τομέα της επικοινωνίας και της παροχής πληροφόρησης, όσο και οι ανάγκες των ταξιδιωτών έχουν μεταβληθεί.
Για τον λόγο αυτό κρίθηκε σκόπιμο να αλλάξει μορφή και χώρο ενώ μελετάται το ενδεχόμενο σε συνεργασία με τις υπηρεσίες του ΔΑΑ Ελ. Βενιζέλος να γίνει εγκατάσταση γραφείου ΕΟΤ για την παροχή πληροφόρησης (infokiosk).
Επίσης, ο ΕΟΤ προβαίνει στις απαραίτητες ενέργειες για τον εξοπλισμό, τη στελέχωση και λειτουργία ενός μοντέρνου γραφείου πληροφοριών στον πεζόδρομο της Διονυσίου Αεροπαγίτου, απέναντι από το Μουσείο της Ακρόπολης.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΕΟΤ όπως είπε ο υφυπουργός Πολιτισμού και Τουρισμού Γ. Νικητιάδης, απαντώντας σε ερώτηση της τομεάρχη Τουρισμού της ΝΔ Όλ. Κεφαλογιάννη.
Σύμφωνα με τον κ. Νικητιάδη, τα γραφεία ΕΟΤ εξωτερικού με τη σημερινή τους μορφή στοιχίζουν