tromaktiko: Καληνύχτα εφορία...

Παρασκευή 18 Φεβρουαρίου 2011

Καληνύχτα εφορία...



Τελικα αυτοι είναι βαλτοι να μας τρελανουν ….
Παω σημερα να παραδώσω τα τιμολογια για την επιστροφη Φ.Π.Α σαν αγροτης ειδικου καθεστώτος.

Διαβαστε τωρα την τρελα του Ελληνικου κρατους
Μου λενε :
Από 1/06/10 δεν θα επρεπε να υπαρχει σκετο τιμολογιο αγορας αγροτικων προϊόντων αλλα τιμολογιο-δελτιο αποστολης αγροτικων προϊόντων …
Ωραια τους λεω προϊοντα που εγω εχω στειλει με δικο μου μεταφορικο μεσω στην εδρα του αγοραστη και σαν αγροτης ειδικου καθεστωτος διαθετω μονο δελτιο αποστολης πως θα ταξιδεψουν ? πως θα τιμολογηθούν ?
Το σωστο δεν είναι να κοπει σκετο ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ ΑΓΟΡΑΣ που όμως θα αναφερει και τα σχετικα συνοδευτικα παραστατικα (δελτια αποστολης ) και μαλιστα αν χρειαζεται να τα επισυναψω σε φωτοτυπιες μαζι με τα τιμολογια κατά την παραδοση ???
- Ναι μου λενε αυτό είναι το λογικο αλλα η εγκύκλιος που μας εχει ερθει λεει πως δεν παραλαμβανουμε ΣΚΕΤΑ ΤΙΜΟΛΟΓΙΑ
- Και ξαναρωτω εγω ΓΙΑΤΙ ΤΟΤΕ ΘΕΩΡΕΙ Η ΕΦΟΡΙΑ ΣΚΕΤΑ ΤΙΜΟΛΟΓΙΑ ΑΓΟΡΑΣ ???
ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΞΗΓΕΙ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΊΝΕΤΑΙ Η ΔΙΑΚΙΝΗΣΗ ? ΠΟΙΑ ΕΓΓΡΑΦΑ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΣΥΝΟΔΕΥΤΙΚΑ ΑΝ ΟΧΙ ΤΑ ΔΕΛΤΙΑ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ???
ΜΗΠΩΣ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΕΝΑ ΤΕΧΝΑΣΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΟΥΝ ΕΣΚΕΜΜΈΝΑ ΚΑΘΥΣΤΈΡΗΣΗ ΣΤΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΟΥ Φ.Π.Α ????
Θιγόμενος αγροτης

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!