tromaktiko: Περί καπνίσματος

Πέμπτη 10 Φεβρουαρίου 2011

Περί καπνίσματος



Δηλαδή στο Amsterdam είναι ρατσιστες που έχουν μαγαζιά για το χασις;
Μάλλον παρανόησες την έννοια του ρατσισμού φίλε μου. Ρατσισμός είναι να μην σου επιτρέπετε να πηγαίνεις κάπου λόγω καποιας ιδιότητας σου π.χ. το χρώμα σου...
 http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/02/blog-post_4686.html
Εδω δεν μιλάμε για κατι τετοιο αλλα για δικαιωμα επιλογής. Ειμαι καπνιστής και επιλέγω να παω στο μαγαζί που μπορώ να καπνίσω η και καποιες αλλες στιγμές σ ενα αλλο οπου δεν θα μπορώ να καπνισω. Ειμαι μη καπνιστής και επιλέγω να πάω σ ενα καθαρό περιβάλλον ή καποιες φορές ισως αποφασίσω να ανεχτώ και τον καπνό.
Αλλο παραδειγμα. Εμένα δεν μου αρέσουν τα μπουζούκια και δεν παω ποτέ. Ενός άλλος δεν του αρέσουν τα ρεμπεταδικα και δεν παει ποτέ. Υπάρχει κατι ρατσιστικο σ αυτό; Ειναι ρατσιστικό να υπάρχουν διαφορετικού τύπου καταστήματα είτε αυτό αφορα το καπνισμα είτε το είδος μουσικής είτε το είδος φαγητού; και για να μην υπάρχει σκια ρατσισμού πρέπει σώνει και καλα σε ολους να αρέσουν ολα τα είδη και ολοι να πηγαίνουν σε ολα;
Διαφωνώ επίσης με την τακτική των καπνιστών να καπνιζουν παντού. προσωπικά δεν το κανω γιαυτό και εδώ και πολυ καιρό δεν εχω βγει ουτε για καφέ ουτε για φαγητό. Δεν βρίσκω νόημα να πληρώνω για να σηκώνομαι καθε τόσο να βγαίνω έξω να καπνίζω και ουτε μπορώ να περνάω καλα ενω νιώθω στέρηση. Και νιώθω αποκλεισμένος. Αυτό δεν είναι ρατσισμός; Δεν επιθυμώ να καπνίζω διπλα σου και να σε βλάπτω αλλά απαιτώ κι εγω τον χώρο μου οπως πολυ καλα κανεις και απαιτείς εσυ τον δικό σου. κι εγώ δεν σου λέω κανε ιδιωτικό κλαμπ μη καπνιστών αμα σ ενοχλει ο καπός μου η κατσε σπιτι σου η ανεβα στην ταρατσα σου αν θες καθαρό αερα.
Στα starbacks χρόνια πριν, σε ανύποπτο χρόνο οταν ολοι καπνιζαν παντου το καπνισμα απαγορευονταν απο την πολιτική του καταστήματος. Το θεώρησε κανεις ρατσιστικό; Αναψε ποτε κανεις τσιγάρο μέσα εκει; όχι εγόσον είχε άλλες επιλογές. και δεν λέω να μείνουμε μόνο στα Starbacks. Πέρισσότερα από τα μισά μαγαζιά πρέπει να γίνουν για μη καπνίζοντες και μάλιστα με πολύ βαριες ποινές και στον ιδιοκτήτη και στον πελάτη που θα τολμήσει να αναψει τσιγάρο εκει μέσα. Αλλά κανένας δεν θα έχει λόγο να το κάνει τότε. Αν πραγματικά αυτό που σας ενδιαφέρει είναι το ν! α μην εισπνέετε τον καπνό τοτε κι εσεις οι ίδιοι πρέπει να υποστηρίξετε τη ιδεα αυτή η τουλάχιστον να μείνετε αμέτοχοι σ αυτό. Αν την πολεματε τα κίνητρά σας είναι μαλλον αλλά.
Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!