tromaktiko: Απάντηση στο: "Αυτόφωρο για ΦΠΑ"

Παρασκευή 4 Φεβρουαρίου 2011

Απάντηση στο: "Αυτόφωρο για ΦΠΑ"



Πρωτον καλε μου φιλε δεν ειμαι και ουτε θα ηθελα να ειμαι δημοσιος υπαλληλος γιατι ειμαι ανθρωπος που θελω να κανω πραγματα στη ζωη μου και οχι να ξυνω...
τα τετοια μου με μια τσουγκρανα οπως κανουν ολοι οι δημοσιοι.δευτερον εγω δεν εκλεισα ποτε το δρομο γιατι το μαγαζι μου δεν ειχε δουλεια η γιατι δεν εχω να πληρωσω τις υποχρεωσεις μου,φαντασου να ερθει η ωρα που ο αγροτης θα θελει να μαζεψει τις ντοματες του,να παω εγω και να μην τον αφησω να το κανει.θα του αρεσει αυτο του αγροτη?δεν νομιζω.εμενα ομως μου το κανει.εγω δεν βγηκα ποτε να κλεισω το δρομο γιατι ανεβηκε το οαεε,η δεη, ο οτε.δεν μου φταις εσυ που ανεβηκαν αυτα και για αυτο δεν σου εκλεισα ποτε το δρομο.οσον αφορα τους αγροτες αστο αδερφε,20 μερες δουλεια το χρονο και πολυ λεω.καλοεμαθαν τοσα χρονια με τις επιδοτησεις και τωρα που πρεπει να δουλεψουν για κερδισουν αυτα που τοσα χρονια επαιρναν τζαμπα,τωρα διαμαρτυρονται.και οι δ/υ μη μου πεις οτι δουλευαν?

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!