tromaktiko: Υλικές ζημίες Εγνατία Οδός

Πέμπτη 10 Φεβρουαρίου 2011

Υλικές ζημίες Εγνατία Οδός



Βγήκα από το δρόμο στην Εγνατία Οδό από Αλεξανδρούπολη για Κομοτηνή. Το αυτοκίνητο καταστράφηκε.
Δεν έτρεχα. Δεν αφαιρέθηκα. Δεν ήμουνα μεθυσμένος, δεν είμαι αρχάριος. Στα καλά καθούμενα βρέθηκα να φέρνω τούμπες. Είμαι ζωντανός, γερός γύρισα στα παιδιά μου και αυτό είναι το παν.
Υπάρχει όμως και συνέχεια. Στη δουλειά μου πήγαινα. Τώρα δεν έχω αυτοκίνητο. Καταστράφηκε. Είχα απλή ασφάλεια, οδηγώ πάντα συνετά. Αύριο πρέπει να πάω στη δουλειά μου σε μέρος που δεν έχει ΚΤΕΛ… Ξέρει κανείς τι γίνεται σε αυτές τις περιπτώσεις; Υπάρχει κάποιος φορέας να υποστηρίζει τον παθόντα για τις υλικές ζημιές ή θα σε τρέχει η ΕΓΝΑΤΙΑ σε εφετεία και Άρειο Πάγο να φας άλλο ένα αυτοκίνητο σε δικηγόρους, σε ώρα μάλιστα που ούτε καν δικηγόρο μπορώ να πληρώσω…

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!