tromaktiko: Απάντηση σε :"Όταν η Forthnet χάνει πελάτες..."

Πέμπτη 17 Φεβρουαρίου 2011

Απάντηση σε :"Όταν η Forthnet χάνει πελάτες..."



Έτσι κάνουν δυστυχώς φίλε μου τα λαμόγια στο λογιστήριο της Forthnet.
Και εγώ όταν έκανα διακοπή μετά από άπειρα τηλεφωνήματα δεν έβγαζα άκρη.

Έστελναν λογαριασμούς για μήνες που είχα διακόψει με χρεώσεις απ' το μυαλό τους.Μετά από ένα χρόνο αφού φυσικά δεν πλήρωσα τίποτα από αυτά που έστελναν μου ήρθε και μένα το περιβόητο χαρτί που αν το ψάξεις θα δεις ότι είναι πάγια τακτική της Forthnet να το στέλνουν σε όλους τους πελάτες της που κάνουν διακοπή είτε χρωστάνε είτε όχι.
Ναι τόσο σέβεται η forthnet τους πελάτες της!!Για να μη μιλήσω για το τηλεφωνικό τους κέντρο που μόλις ακούσουν ότι έχει να κάνει με διακοπή μόνο που δε σε βρίζουν και δε στο κλείνουν στη μούρη.
Φυσικά πάλι δεν έβγαζα άκρη και τελικά πλήρωσα κι εγώ περίπου 20€ χαριστικά για να γλιτώσω το τρέξιμο με τα δικηγορικά γραφεία για να αποδείξω ότι δεν είμαι ελέφαντας!
ΠΡΟΣΟΧΗ λοιπόν σε όλους τους συνδρομητές της εν λόγω εταιρίας που έχει ως πάγια τακτική να κλέβει κυριολεκτικά όσους αποφασίσουν να φύγουν απ' τα νύχια της!!

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!