tromaktiko: Απάντηση στο: "Όταν η Forthnet χάνει πελάτες"

Πέμπτη 17 Φεβρουαρίου 2011

Απάντηση στο: "Όταν η Forthnet χάνει πελάτες"



Απάντηση στο http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/02/o-forthnet.html
Φίλε μου και εγώ ήμουν συνδρομητής στην ίδια εταιρεία για 3 χρόνια.
Όταν αποφάσισα να αλλάξω πάροχο μου έστειλαν και εμένα παρόμοιο ποσό να τους πληρώσω(περίπου 45 €). Όταν απευθύνθηκα στο κατάστημα της Καλαμάτας μου είπαν κ εμένα οτι δεν ήξεραν να εξηγήσουν το πώς προκύπτει το ποσό και να απευθυνθώ στα κεντρικά(εκει που περιμένεις μισή ωρα στο ακουστικό και μετα σου λένε να ξαναπάρεις γιατι οι γραμμές είναι κατειλημμένες). Αφού δεν έβγαλα άκρη απευθύνθηκα στο τον Ε.Ε.Τ.Τ.(Εθνική Επιτροπή τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων) και μου είπαν να τους στείλω (στη Forthnet) επιστολή που τους εξηγώ γιατι δεν πληρώνω και αν δεν μου απαντήσουν σε ένα μήνα(ή αν η απάντηση τους είναι αρνητική) να στείλω τότε στην ΕΕΤΤ τα παράπονα μου καθώς και την επιστολή που έστειλα στη fORTHNET.Όντως, έπραξα έτσι. Η απάντηση της Forthnet δεν ήρθε ποτέ και έτσι απευθύνθηκα προς την ΕΕΤΤ. Ώς δια μαγείας μέσα σε 15 μέρες μου ήρθε γράμμα απο τη forthnet οτι δεν χρωστάω τίποτα. Για περισσότερες πληροφορίες κάλεσε 210-6151000. Και τα 11 € που λές να τους χαρίσεις έχουν πολύ μεγάλη αξία. Δώστα σε κάποιον που έχει ανάγκη. Μη είσαι υπεράνω.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!