tromaktiko: Καταγγελλια Inter Partner Assistant

Κυριακή 13 Φεβρουαρίου 2011

Καταγγελλια Inter Partner Assistant



Θελω να καταγγειλω τη συμπεριφορα υπαλλήλου της παραπανω εταιρειας οδικης βοηθειας. Η συνομιλια που ειχαμε εχει καταγραφει και θα ακολουθησω και τη δικαστικη οδο. Πεμπτη βραδυ με κατευθυνση για Αθηνα (στη ευθεια της Θηβας)διαλυθηκε το πισω λαστιχο του αυτοκινητου μου το οποιο δυστυχως δε διαθετει ρεζερβα.
Οδηγησα με τη ζαντα μεχρι το παρκινγκ των διοδιων Θηβας μιας και δε μπορουσα να σταματησω αλλου.
Επικοινωνησα με την Inter Partner Assistant και δινοντας τον αριθμο του αυτοκινητου μου βρηκαν το ονομα μου στον υπολογιστη τους. Εδωσα και τον αριθμο της καρτας μου και περιμενα να ελθουν.
Ο υπάλληλος με ρωτησε αν ειχα μαζι μου την καρτα και του απαντησα αρνητικα. Τοτε ξερα κοφτα μου λεει οτι αν δεν εχω τη καρτα δε μπορει να με καλυψει. Του απαντω οτι εχω το νουμερο, ειμαι πελατης και εχω και ταυτοτητα για ταυτοπροσωπια αλλα τιποτε. Με αφησε μεσανυκτα με γυναικα και δυο μικρα παιδια στο δρομο κλεινοντας μου το τηλεφωνο
Αυτη ειναι κυριοι η Inter Partner Assistant.
Η συνεχεια στα δικαστηρια μιας και τη συνομηλια μας την κατεγραφα και εγω
Aναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!