tromaktiko: Πρόβλημα με International Service Oil

Τρίτη 22 Φεβρουαρίου 2011

Πρόβλημα με International Service Oil



To πρόβλημα με το πετρέλαιο της εταιρείας international service oil είχα και εγω . Παρέλαβα πετρέλαιο το οποίο μύριζε σαν βοθρος και την επομενη μερα μετα λειτουργια λιγων ωρων διαπίστωσα οτι ειχα καψει,συμφωνα με τις μετρησεις περιπου 350 λιτρα ενώ θα επρεπε να εχω καψει μονο 53 λιτρα...Κατι συμβαινει λοιπον με το πετρελαιο της την εν λογω εταιρειας. Νομιζα οτι μου εκλεψαν το πετρελαιο την νυκτα αλλα διαβαζοντας καταγγελιες αναγνωστων σας αναγκαστηκα να τηλεφωνησω στην εταιρεια οπου μου ειπαν οτι επρεπε να τους εχω ενημερωσει και ότι θα επικοινωνουσε μαζι μου ο προισταμενος .Επειδη μεχρι τωρα κανενας δεν εχει επικοινωνησει μαζι μου σας στελνω αυτή την καταγγελία γιατι αναγκαζομαι να το πληρωσω από την τσεπη μου. Πηρα δε και δειγμα του καυσιμου για να το στειλω στο χημειο για την μυρουδια η καποιο υλικο φουσκωματος

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!