tromaktiko: Mας κοροϊδεύουν στα μούτρα με την απαγόρευση του καπνίσματος

Παρασκευή 11 Φεβρουαρίου 2011

Mας κοροϊδεύουν στα μούτρα με την απαγόρευση του καπνίσματος



Μερικοί καταστηματάρχες μάλλον μας κοροϊδεύουν στα μούτρα κανονικά.Περνώντας έξω από τις δύο τελευταίες καφετέριες της Πανόρμου προς την Κηφισίας (αυτή που έχει ινδικό στυλ και η διπλανή της) και ενώ είχαν στην πόρτα το σήμα ότι απαγορεύεται το κάπνισμα, μέσα οι πελάτες άναβαν κανονικά τα τσιγαράκια τους...
Και τάχα μου διαμόρφωσαν και ειδικό εξωτερικό χώρο για τους καπνιστές, και όλοι μέσα ήταν! Γιατί δεν πάνε 1-2 ελεγκτές να δούνε το χάλι των μαγαζιών της Πανόρμου? Τα περισσότερα μαγαζιά παρανομούν.Γιατί πρέπει εγώ να κάνω από εδώ τον καραγκιόζη και τον γραφικό επειδή απλά θέλω να πάω να πιω έναν καφέ ή ένα ποτό χωρίς να αναπνεύσω όλη την τσιγαρίλα του κόσμου? Τι να πω...το θεωρώ πιο τίμιο να γράψουν απ'έξω "ο χώρος δεν ενδείκνυται για μη καπνιστές" από το να κοροϊδεύουν στο φινάλε εμάς τους μη καπνιστές και όχι το κράτος. Δηλαδή μάγκες καταστηματάρχες νομίζετε ότι τα καταφέρατε και κοροϊδέψατε?Ντροπή σας και μόνο.Εγώ που δεν καπνίζω γιατί να μπω στο χώρο σου που γράφει ότι δεν καπνίζουν και να δω μετά το ντουμάνι? Μπορείς να μου το εξηγήσεις? Φταίω εγώ να μην σε πληρώσω μετά?? Αλλά που θα πάει...1,2,5,10 καταγγελίες, κάτι μπορεί να γίνει και να πέσει σε κάποιον που δεν λαδώνεται.Αφού έτσι σας αξίζει...
αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!