εξωτερικές αλλαγές κυρίως στο μπροστά μέρος, στους ανανεωμένους κινητήρες, στο μειωμένο βάρος κατά 25 κιλά και στην προσθήκη της έκδοσης e-HDi. Ανανεώθηκαν και τα τρία μοντέλα της γκάμας, hatchback, CC και SW όπου στιλιστικά θυμίζουν αρκετά το 508 και διαθέτουν νέα γρίλια, νέο προφυλακτήρα, LED φωτιστικά σώματα, νέο καπό, επανασχεδιασμένες ζάντες, νέα logos καθώς και νέα διακοσμητικά. Στο εσωτερικό, οι αλλαγές εντοπίζονται στους νέους χρωματικούς συνδυασμούς καθώς και στα αναβαθμισμένης ποιότητας υλικά που χρησιμοποιήθηκαν στα διακοσμητικά του ταμπλό και στα καθίσματα.
Το αυτοκίνητο θα είναι διαθέσιμο από το καλοκαίρι του 2011 και με την έκδοση e-HDi να εφοδιάζεται με έναν 1600αρης HDi FAP κινητήρα 115 ίππων που θα διαθέτει σύστημα Start/Stop, ζάντες 16″ με ελαστικά χαμηλής τριβής και σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά το φρενάρισμα με εκπομπές CO2 98 γρ/χλμ. Συνδυάζεται είτε με αν 6-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο είτε με ένα 6-τάχυτο ηλεκτρονικά ελεγχόμενο χειροκίνητο κιβώτιο (EGC).
Επίσης ο 1.4 VTi αποδίδει πλέον 98 ίππους, ο 1.6 VTi 120 ίππους και ο 1.6 THP είναι διαθέσιμος σε δύο εκδόσεις 156 και 200 ίππους. Επίσης διαθέσιμοι θα είναι και δύο πετρελαιοκινητήρες, ο 1.6 HDi με 92 ίππους και ο 2.0 HDi με 163 ίππους. Το αυτοκίνητο θα αρχίσει τις πωλήσεις τον Απρίλιο. Φωτογραφίες και δελτίο τύπου στη συνέχεια.
autoblog.gr