tromaktiko: Για τη vodafone

Τρίτη 8 Φεβρουαρίου 2011

Για τη vodafone



Αυτό για τη vodafone και την αλλαγή στα πακέτα ομιλίας και μηνυμάτων δεν ισχύει. Λήγουν κανονικά στις 30/6/2011.
Μάλιστα η vodafone μου είχε στείλει τις προάλλες μήνυμα (όταν γινόταν ο χαμός με την cosmote) ότι η προσφορά λήγει κανονικά το καλοκαίρι. Και τώρα το επιβεβαίωσα μπαίνοντας στο site της. Οπότε ας μην γράφουμε ό,τι μας κατέβει.


Αναγνώστης

-------------------------------------------------

Κατόπιν επισκέψεώς μου σε κατάστημα της αλυσίδας πλαισιο με σκοπό την ανανέωση μου στην vodafone και την εξαργύρωση της επιδότησης σε κινητό εχθές 7/2/2011 μετά λύπης μου διαπίστωσα πως ο άνθρωπος του πλαισίου δεν μπορούσε να κάνει την δουλειά του γιατί το δίκτυο της vodafone είχε ''πέσει''.Ο άνθρωπος , πλήρως εξυπηρετικός,μου πρότεινε να κρατήσει την συσκευή με το όνομά μου ούτως ώστε να πέρναγα ο ίδιος μετά από μερικές ώρες για να ολοκληρώσουμε την διαδικασία.Θέλοντας λοιπόν να αφήσω ένα χρονικό περιθώριο στην εταιρία να λύσει το πρόβλημά της πέρασα ξανά σήμερα,8/2/2011 αλλά δυστυχώς το δίκτυο της εταορίας ήταν ακόμα ''κάτω''!Και στο μυαλό μου λοιπόν δημιουργήθηκε η εξής εικόνα...από την μία η vodafone με σωρεία διαφημίσεων να προσπαθεί να προσελκύσει πελάτες σε σταθερή , κινητή και ιντερνετ αλλά από την άλλη να μην έχει την τεχνική δυνατότητα να αποκαταστήσει μία βλάβη στο δίκτυό της το οποίο την ξεγυμνώνει μπροστά στα μάτια του κάθε πελάτη της!
ΤΥΧΑΙΟ;;;
Δεν νομίζω...
Αναγνώστης

----------------------------------------------



Η Cosmote δεν τρελαθηκε ξαφνικα και εκοψε τα 1500+1500...ηταν προφανες οτι και οι αλλες εταιριες θα κανουν το ιδιο...Αυτο ειναι κολπο για να αναγκασουν τον κοσμο να κανει συμβολαια και να του παιρνουν περισσοτερα λεφτα...Και εχει γινει σιγουρα κατοπιν συμφωνιας ολων των εταιριων...και να ειστε σιγουρη οτι σε 1-2 μηνες θα βρουν αφορμη οπως πχ το Πασχα και θα πουν για 1 χρονο παλι με καθε καρτα ανανεωσης θα εχετε 1500+1500...Ειναι απλα μια πολυ καλη τακτικη για! να σε αναγκασουν να δωσεις χρηματα! Ξαναλεω δεν τρελαθηκαν ετσι ξαφνικα!

Aναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!