Για να επιτευχθεί κάτι τέτοιο το XL1 διαθέτει ειδικά μελετημένη αεροδυναμική σχεδίαση, όσο το δυνατόν μικρότερο βάρος (ζυγίζει μόλις 795 kg) και φυσικά μία «πράσινη» κινητήρια μονάδα. Έτσι, το γερμανικό πρωτότυπο εφοδιάζεται με υβριδική μονάδα που βρίσκεται στο πίσω μέρος. Αποτελείται από έναν δικύλινδρο πετρελαιοκινητήρα TDI των 800 cc που αποδίδει 48 PS.
Η συνδυασμένη ισχύς με τον ηλεκτροκινητήρα των 27 PS επιταχύνει το XL1 σε 11,9 sec για τα 0-100 km/h με τη τελική να φτάνει τα 160 km. Σημειώστε πως το XL1 έχει αυτονομία 550 km ενώ μπορεί να κινηθεί αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια για περίπου 35 km. Σχετικά με το μέγεθος το μήκος του φτάνει τα 3,888 m και είναι λίγο κοντύτερο από ένα VW Polo και ψηλό όσο μία Lamborghini Gallardo Spyder, όπως χαρακτηριστικά υπογραμμίζεται από την VW.
protothema.gr