Εστιατόριο HUMBO – 3ος όροφος.
Παραγγέλνουμε 2 πιάτα και μια σαλάτα.
Στην ερώτηση τι θα πιούμε, απαντάμε «τίποτα, μόνο νεράκι».
Έρχεται η παραγγελία κι ένα εμφιαλωμένο νερό.
Ζητάω να μας πάρουν πίσω το εμφιαλωμένο και να μας φέρουν μια κανάτα ή έστω 2 ποτήρια με νερό βρύσης.
Αρνούνται να μας σερβίρουν νερό βρύσης καθώς όπως μας ενημέρωσε ο υπεύθυνος καταστήματος είναι πολιτική της εταιρίας τους να μην σερβίρουν νερό βρύσης.
Του εξηγώ ότι είναι υποχρεωμένος από τον νόμο να σερβίρει νερό βρύσης αλλά επιμένει ότι δεν μπορεί να το κάνει.
Αφού τελειώσαμε ζητήσαμε λογαριασμό ζητώντας να αφαιρέσουν το εμφιαλωμένο αφού δεν το αγγίξαμε καθόλου. Ζητήσαμε επίσης δελτίο παραπόνων στο οποίο γράψαμε σχετικά με την μην παροχή νερού βρύσης, αλλά και για το ότι επέτρεπαν στους πελάτες να καπνίζουν, παρέχοντας τους αυτοσχέδια τασάκια – ποτηράκια με νερό (άραγε το νερό ήταν βρύσης?).
Τα αυτοσχέδια τασάκια προσφέρονται σε όλα τα εστιατόρια-καφε στον συγκεκριμένο εμπορικό, επιτρέποντας στους πελάτες να καπνίζουν, παρόλο που όλος ο 3ος όροφος είναι γεμάτος σημάνσεις ότι απαγορεύεται το κάπνισμα σε όλους τους χώρους.
Για το θέμα έχει ενημερωθεί και η εν λόγω εταιρία, το ΙΝΚΑ, αλλά και τηλεφωνικώς στο 1142 σχετικά με το κάπνισμα.
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ