tromaktiko: Αστυνομικοί...

Κυριακή 13 Μαρτίου 2011

Αστυνομικοί...



Διαβασα την απαντηση του αστυνομικού με το ονομα Τασος στην κοπελα που εγραφε για τα παιδια που σκοτωθηκαν στην ωρα του καθηκοντος.
Μπραβο φιλε Τασο.Εχω τρια παιδια στην αστυνομια και μαλιστα ο ενας γιος μου ειναι στην ομαδα ΔΙΑΣ.Ειμαι υπερηφανος που τα παιδια μου ειναι<<μπατσοι>>,ξερω οτι το επαγγελμα που διάλεξαν ειναι συναφες με τον κίνδυνο και οτι καθε μερα αντιμετωπιζουν εγκληματίες,το εχω αποδεκτει οτι αυτη ειναι η δουλεια τους με ολα τα επακολουθα.Καποτε στο εργοστασιο ενας συναδελφος μας ελεγε με καμαρι για τον γιο καποιου αλλου συναδελφου οτι ειναι αργηγος συμμοριας,οτι ειναι μαγκας κ.τ.λ.Κανω αυτην την παρεμβολη σε αυτα που γραφω για τα παιδια μου, και για την απαντηση που εδωσε ο φιλος αστυνομικος ο Τασος στην κοπελα, οτι ο καθε ανθρωπος την λεξη ηρωας την αντιλαμβανεται αναλογα με την οπτικη γωνια που βλεπει τα πραγματα.


ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!