tromaktiko: Σχετικά με Σχετικά με την Δημοτική Αστυνομία της Δράμας

Σάββατο 12 Μαρτίου 2011

Σχετικά με Σχετικά με την Δημοτική Αστυνομία της Δράμας



Είμαι δημοτικός αστυνομικός, όχι στη Δράμα αλλά σε δήμο της Αττικής. Δεν επικροτώ τους συναδέλφους που δεν κάναν τίποτα... αλλά αναρωτήθηκε ποτέ κανείς μήπως υπάρχει κάποιοις λόγος; Στο Δήμο που υπηρετώ σβήνεται, κατα παράβαση του νόμου, ένα μεγάλο ποσοστό κλήσεων για πλάκα από τους αιρετούς.... Όσες δεν σβήνονται, δεν εισπράττονται γιατί, κατά παράβαση του νόμου πάλι, δεν αποστέλλονται ποτέ βεβαιωτικοί κατάλογοι στη ΔΟΥ. Η κλίκα των δημοσιο! υπαλληλοκηφηνών του δημαρχείου είναι πάντα εναντίον μας και μας ακυρώνει σαν υπηρεσία. Και αυτό γίνεται σε όλους τους δήμους. Πόσο να αντέξω πια; Ειμαι ευσυνείδητος, αλλά δεν είμαι διατεθειμένος να βγαίνω εγώ κακός, να παίζω τη σωματική μου ακεραιότητα στο δρόμο κορώνα γράμματα για να πουλάνε εξυπηρέτηση οι "τοπικοί άρχοντες". Να πάνε όλοι να πνιγούν στα παρκαρισμένα, στα διπλοπαρκαρισμένα, στους λαθρομικροπωλητές, στα τσιγάρα και στις διαφημιστικές ταμπέλες αφού δε μας χρειάζονται. Πρέπει να λήξει το παιχνιδάκι με τη Δημοτική Αστυνομία. Ή οργανώστε και αξιοποιήστε μας, απομακρύνετε μας από τους Δημάρχους ή μετατάξτε μας. Δεν είμαστε ψηφοθηρικό παιχνιδάκι κανενός.

Δεν ξέρω τί έννοούσε ο φίλος που είπε ότι ο συνάδελφος σε 2 χρόνια διορίζεται, αλλά να ξέρει ότι όλοι μας είμαστε μόνιμοι υπάλληλοι από την πρώτη μέρα και κανείς μας δεν είναι συμβασιούχος. Ας λήξει επιτέλους και αυτή η παρεξήγηση.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!