tromaktiko: Σχετικά με ΟΤΕ Κομοτηνής

Σάββατο 12 Μαρτίου 2011

Σχετικά με ΟΤΕ Κομοτηνής



Τελικά είμαστε στη χώρα που το μπάχαλο είναι ο κανόνας και ορισμενες κατα τα αλλα ιδιωτικες επιχειρησεις εχουν χούγια χειρότερα του βαθεος κρατους.
Εκανα αίτηση μεταφοράς του τηλεφωνου μου (που ήταν στη Forthnet) λογω μετακόμισης του καταστηματος μου στις 11 Νοεμβρίου 2010.Μου ειπαν οτι θα παρει 40 ΜΕΡΕΣ , αλλά το δέχτηκα γιατι μου υποσχεθηκαν οτι θα λειτουργει η εκτροπή σε κινητο που όρισα.Τεσσερις μηνες μετά ,τηλεφωνο δεν υπαρχει, η εκτροπή δεν λειτούργησε ποτε , και στις εντονες διαμαρτυριες μου προτειναν ... να ξαναπάω στο ΟΤΕ.Εδω και τρεις εβδομάδες ουτε ο ΟΤΕ που ξαναγυρισα εχει διεκπεραιώσει ακόμα την υποθεση .(Ε, να μην τιμωρήσουμε λιγο τα απολωλότα;).
Και μιλάμε για επαγγελματική γραμμη!!!

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!