tromaktiko: Πιπεράτες ερωτήσεις, ευχάριστες απαντήσεις

Πέμπτη 10 Μαρτίου 2011

Πιπεράτες ερωτήσεις, ευχάριστες απαντήσεις



Ο Αλέξανδρος Ρήγας εξομολογείται στη καλή του φίλη Εβελίνα Παπούλια για τις σεξουαλικές του φαντασιώσεις...
την σεξουαλική του υγεία, για την κοινωνία και όλα αυτά, στο

«Πρώτο θέμα»…
- Πώς αντιμετωπίζετε τη σεξουαλικότητά σας; Ως πηγή χαράς και δημιουργίας ή ως άγχος;
Από πολύ νωρίς συνειδητοποίησα ότι η σεξουαλική ζωή ενός ανθρώπου είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με την ψυχική του υγεία και τη σωστή λειτουργία του νευρικού του συστήματος. Επίσης πιστεύω ότι όποιος έχει μια πολύ καλή σεξουαλική ζωή είναι κατά βάση καλύτερος άνθρωπος από κάποιον που δεν έχει. Αρα το σεξ είναι μόνο πηγή χαράς, δημιουργίας και, πάνω απ’ όλα, ζωής.

- Υπάρχει κάποια κακή σας συνήθεια που φαντάζεστε ότι ενοχλεί τον περίγυρό σας αλλά κανείς δεν έχει τολμήσει να σας τη θίξει;
Αν έχω μια κακιά συνήθεια και ενοχλεί τον περίγυρό μου και δεν έχει κανείς το θάρρος να μου τη θίξει, θα σημαίνει απλά ότι έχω άλλες καλές συνήθειες που είναι πιο σημαντικές από την κακιά. Και στην τελική, να σου πω κάτι, κυρά γιατρίνα μου, γι’ αυτό τη λέμε «κακιά». Γιατί και να τη θίξουνε σιγά μη θιχτεί. Στα α@@@@@α της…

- Είστε ευχαριστημένος με την εικόνα του σώματός σας;
(Πεθαίνει στα γέλια) Είμαι ευχαριστημένος όμως, κυρία Παπούλια μου, που έχω χιούμορ και εκτιμώ τα αστεία σας.

- Υπάρχουν σεξουαλικές φαντασιώσεις που σας προκαλούν ευχαρίστηση, αλλά ταυτόχρονα και ντροπή όσον αφορά στο τι σημαίνουν για την προσωπικότητά σας;
Κάθε σεξουαλική φαντασίωση που δεν εμπεριέχει το συναίσθημα της ντροπής δεν αξίζει καν να τη συζητάμε. Οι σεξουαλικές φαντασιώσεις οφείλουν να είναι ξεδιάντροπες. - Είστε ικανοποιημένος αυτή τη στιγμή από την προσωπική και ερωτική σας ζωή;
Ποτέ δεν είμαι ευχαριστημένος από τη σεξουαλική μου ζωή γιατί θέλω πάντα περισσότερο. Αν και φαντάζομαι ότι αυτό θα σας το χουν πει και πολύ άλλοι άρρωστοι συνάδελφοι εδώ μέσα. Εσείς, κυρία Παπούλια μου;
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!