tromaktiko: Γιατί;;

Σάββατο 5 Μαρτίου 2011

Γιατί;;



Καλησπέρα ονομάζομαι Κυριακή Μαρίνα Τριαντάφυλλου και είμαι χήρα χωροφύλακα που έπεσε στο καθήκον. Ένεκα ταύτης και δια ταύτης. Ηταν μόνο 27 ετών και εγώ 20 ετών . Η υπηρεσία σας το μόνο που έκανε ήταν να με κυνηγήσει ώστε να φοβηθώ για τα παιδιά μου τότε...
Και ήταν μόλις 2 ετών και 4 ετών. Αυτά για να καταλάβετε τα περί αστυνομίας που μπήκατε. Όλα ψεύτικα μέχρι να γίνει η κηδεία. ΓΙΑΤΙ μου πήρανε την σημαία που τον σκέπασαν ?
Το 1979 το Φεβρουάριο ηρθαν στην Ελλάδα οι πρώτες 100 μηχανές καινούριου τύπου τότε , και στις πρώτες 10 που δοθήκαν ήταν και του συζύγου μου. ΛΕΟΝΑΡΔΟΥ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ. Υπηρετών τότε Τ .Τ. Κηφισιάς.
Τα κράνη , οι μπότες , ο εξοπλισμός δεν άλλαξε ποτέ από εκείνων το (κατοχικό) που είχαν .και παρά μόνο υποσχέσεις που πραγματοποιήθηκαν λίγα χρονιά μετά από το θάνατο του 15/09 1981. και αφού είχε γίνει η ενοποίηση της Ε. Χ με την Α.Π. και όχι όλος ο εξοπλισμός ,παρά μόνο το χρώμα της στολής από χακί έγινε μπλε. Με την ενοποίηση η κατηφόρα της αστυνομίας ήταν καλπάζουσα σε όλα. Πέρασαν 30 χρονιά από τότε και η καρδιά μου κλαίει ακόμα που η αστυνομία αντμετωπιζει τα ίδια και χειροτέρα προβλήματα. Τι φταίει? Ποιος φταίει? Γιατί? Η Ηγεσία? η Πολιτική Ηγεσία?
Γιατί τρώνε τα παιδιά τους χωρίς λόγο?
Από ικανοποιήση?
Από ελλείψει σεβασμού?
Ξεχνάνε από πού ξεκίνησαν όλοι? Γιατί συμβαίνουν αυτά όταν πάντα επικρατούν σοβαρές πολιτικές ανακατατάξεις ? τη κρύβουν από τον λαο και πάντα πληρώνουν τα αστυνομικάκια? Γιατί ποτέ κανένας από τους μεγάλους? Ίσως τα αστυνομικάκια είναι καταναλώσιμα ! και η ηγεσία είναι καλυμμένη στο 10% που είναι δικαιολογημένο εκ του νόμου. Μήπως τελικά πρέπει εμείς να βρούμε τη λύση, γιατί όλοι αυτοί αποδικνειονται ανάξιοι? Γιατί τόσες πολλές αυτοκτονίες στους  νέους αστυφύλακες?  O φόβος? H αβεβαιότητα? H οικονομική ανέχεια? Γιατί???
Τα θερμά μου συληπητιρια στις οικογένειες του ΓΙΑΝΝΗ ΕΥΕΓΓΕΛΙΝΕΛΗ και του ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΣΚΥΛΟΓΓΙΑΝΗ. Ο ΘΕΟΣ να προστατεύσει και να αναρρώσουν γρήγορα τα αλλά δυο παιδιά
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!