tromaktiko: Συνέχεια για την κατάντια του ΟΠΑΔ...

Τετάρτη 23 Μαρτίου 2011

Συνέχεια για την κατάντια του ΟΠΑΔ...



Η γυναίκα μου είναι έγκυος στον 4ο μήνα μετά από εξωσωματική και πολύ δύσκολη ως τώρα εγκυμοσύνη...
 (αφορά: http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/03/blog-post_7857.html)
αιμορραγία στον πρώτο μήνα, είχε δίδυμα και το ένα από τα δύο δεν μπόρεσε να συνεχίσει. Πριν από μία εβδομάδα κάναμε αμνιοκέντηση, ο γιατρός την έγραψε στο βιβλιάριο και πήγα στον ΟΠΑΔ για θεώρηση. Απάντηση του ελεγκτή ιατρού: "είναι συμβεβλημένος ο γιατρός;" Παίρνω αμέσως τηλέφωνο και βέβαια ο γιατρός δεν είναι συμβεβλημένος. "Α, ξέρετε από 10/2/2011 εμείς δεν εγκρίνουμε τίποτα που δεν είναι γραμμένο από γιατρό συμβεβλημένο με τον ΟΠΑΔ, ούτε κάν τα φάρμακα που γράφει!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!" Κι εγώ ρωτάω: Δηλαδή τί θα γίνει; θα πάρω την σύζυγό μου στον τέταρτο μήνα της εγκυμοσύνης της να πάω σε άλλο γυναικολόγο; Πως είναι δυνατόν αυτό; Ακόμα περισσότερο, μπορούν να μου υποδείξουν από τον ΟΠΑΔ ένα έστω κέντρο η έναν γυναικολόγο εξειδικευμένο στην εξωσωματική που να είναι συμβεβλημένος με τον ΟΠΑΔ; Δηλαδή εμάς τώρα μας υποχρεώνουν το σύνολο των εξετάσεων και των φαρμάκων που θα απαιτηθούν για το υπόλοιπο της εγκυμοσύνης της συζύγου μου να τα επιβαρυνθούμε από την τσέπη μας; Αυτό κύριοι του ΟΠΑΔ είναι κοινωνική αναλγησία για να μην μεταχειριστώ πολύ χειρότερες και βαρύτερες εκφράσεις!!!!!!!!!!!! Μπορεί οι προθέσεις σας για αυτές τις αλλαγές να ήταν καλές (αν θέλουμε να είμαστε τόσο καλοπροαίρετοι μαζί σας...) αλλά τα κάνατε χάλια και είμαι πολύ επιεικής μαζί σας. Δώστε άμεσα λύση. Σημειώνω δε ότι λόγω της απαίτησης των φαρμακοποιών για πληρωμή σε αυτούς των φαρμάκων και μετά κατάθεση αίτησης στον ΟΠΑΔ έχω ήδη για φάρμακα και έξοδα κάποιων προηγούμενων εξετάσεων της συζύγου μου περισσότερα από 750? χρωστούμενα από τον Νοέμβριο!!!!!!!!!!!!!!! Οι άνθρωποι αυτοί είναι απλά απαράδεκτοι και ανεπαρκείς! Ελάτε όλοι οι ενδιαφερόμενοι να διαμαρτυρηθούμε μαζί για αυτή την κατάσταση! Τα ΜΜΕ αναφέρθηκαν μια φορά στο θέμα και από τότε το έχουν θάψει αλλά αφορά όλους τους δημοσίους υπαλλήλους! Διαδώστε την κατάσταση και πιέστε όλοι όσο μπορείτε!

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!