tromaktiko: Πρόβλημα με τους λογαριασμούς

Δευτέρα 21 Μαρτίου 2011

Πρόβλημα με τους λογαριασμούς



Το πρόβλημα μου λοιπόν για το οποίο δεν μπορούν να βρουν λύση εδώ και ένα-μίση μήνα είναι το παρακάτω...

Τα τελευταιο 3 χρόνια όλοι μου οι λογαριασμοί εκδίδονται ηλεκτρονικά μέσω της υπηρεσίας e-bill (Cosmote My Account) και τους βλέπω μέσω του Site της Cosmote χωρίς να έχω το παραμικρό πρόβλημα. Αποφάσισα πριν 1,5 μήνα να κάνω αλλαγή οικονομικού προγράμματος σε οικογενειακό πακέτο. Η επιθυμία μου κατά την αίτηση αλλαγής ήταν να συνεχίσω να λαμβάνω τους λογαριασμούς μου ηλεκτρονικά. Κανείς δεν με ενημέρωσε για την παρακάτω ταλαιπωρία….

Ξαφνικά λοιπόν με την αλλαγή του οικονομικού προγράμματος σε οικογενειακό πακέτο σταμάτησε να λειτουργεί η υπηρεσία και ενώ έχω πρόσβαση στον λογαριασμό μου μέσω της υπηρεσίας e-bill, να μην μπορώ να δω την αναλυτική κατάσταση των κλήσεων μου και την χρέωση τους . Το περίεργο της υπόθεσης είναι ότι οι λογαριασμοί εκδίδονται ηλεκτρονικά στο λογαριασμό μου αλλά δεν μου δίνουν την δυνατότητα να τους δω… Εμφανίζεται παράλληλα κατά την είσοδο μου το παρακάτω μήνυμα :

Το συμβόλαιο κάποιου από τους Αριθμούς Σύνδεσης που ήταν συνδεδεμένος με το Λογαριασμό σας διακόπηκε. Παρακαλούμε επιλέξτε Κύριο Αριθμό Σύνδεσης.

Ναι μεν δεν μπορώ να βλέπω τους λογαριασμούς μου ηλεκτρονικά ενώ αυτοί εκδιδονται, αλλά δεν τους λαμβάνω ούτε στο σπίτι μου με την αποστολή του λογαριασμού κάθε μήνα. Άρα δεν έχω την δυνατότητα να βλέπω τις κλήσεις που έχω κάνει. Μετά λοιπόν από επικοινωνία μαζί τους μου ζήτησαν να αιτηθώ διακοπή της προηγούμενης ηλεκτρονικής έκδοσης και να κάνω νέα αίτηση επανέκδοσης λογαριασμών. Άκουσον άκουσον…..

Τους έχω λοιπόν ενημερώσει γραπτώς με φαξ 2 φορές για την διακοπή της ηλεκτρονικής έκδοσης του λογαριασμού εδώ και 10 μέρες, τους έχω ερημώσει τηλεφωνικά για την κατάσταση μου εδώ και 3 εβδομάδες και τους έχω στείλει σχετικό e-mail εδώ και 3 μέρες. Και παρόλο που δεν έχουν κάνει ακόμα κάτι μου αποστέλλουν με το ταχυδρομείο μόνο την πρώτη σελίδα έκδοσης του λογαριασμού … Είναι δυνατόν να τους πληρώσω μετά από όλη αυτή την ταλαιπωρία και παράλληλα δίχως ενημέρωση από πλευράς τους ;

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!