tromaktiko: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων...Ξύσιμο με τις ώρες...

Παρασκευή 11 Μαρτίου 2011

Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων...Ξύσιμο με τις ώρες...



Θα ήθελα να αναφέρω το γεγονός που μου συνέβη σήμερα και μόνο στην χώρα που ζούμε θα μπορούσε να συμβεί.
Είμαι φοιτητής στο πανεπιστήμιο Ιωαννίνων δεν μπορώ να σας αναφέρω το τμήμα για να μην το θίξω γιατί κάνουμε απίστευτη δουλεία σε θέματα έρευνας και τεχνολογίας, το πρόβλημα είναι με την γραμματεία. Εγώ ως φοιτητής επιθυμώ να λάβω μέρος στο πρόγραμμα ΕΣΠΑ πρακτικής άσκησης και χρειάζεται να προσκομίσω μια αναλυτική βαθμολογία. Πηγαίνοντας σήμερα στην γραμματεία προκειμένου να κάνω αίτηση για αναλυτική βαθμολογία με σκοπό να την έχω στα χέρια μου την Δευτέρα όπου και λήγει και η καταβολή αιτήσεων πρακτικής άσκησης για το πρόγραμμα ΕΣΠΑ πρόθυμα οι "κυρίες" του τμήματος μου είπαν ότι μπορώ να την πάρω και σήμερα. Βέβαια θέλω να εξαντλήσω την προθεσμία καταβολής αιτήσεων προκειμένου να περαστούν και τα μαθήματα αυτής της εξεταστικής που είναι και ποιο σημαντικά. Εγώ ρώτησα λοιπόν εάν έχουν σταλεί οι βαθμολογίες από δύο μαθήματα επιλογής( αφού αυτά δείχνουν την ειδικότητα του καθενός) που εξετάστηκα επιτυχώς και η απάντηση και από της δύο ήταν κατηγορηματικά "όχι". Παίρνω την αναλυτική και κατευθύνομαι στον διδάσκοντα μήπως μπορεί να στείλει τις βαθμολογίες σήμερα, η απάντηση του ήταν ότι έχει στείλει τις βαθμολογίες από χθες το μεσημέρι???????....... Εγώ την Δευτέρα θα ρωτήσω εαν έχουν σταλεί και οι άλλες βαθμολογίες από το δεύτερο μάθημα επιλογής και μετά θέλω κάποιος να μου πει ποιά θα πρέπει να είναι η αντίδραση μου και η συμπεριφορά μου προς την γραμματεία του τμήματος όταν με κοροϊδεύουν πραγματικά ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ!!!!

ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΠΟΤΕ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΘΊΞΩ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΒΆΛΩ ΚΑΝΕΝΑΝ, ΟΥΤΕ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΠΟΙΟΥ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ Η ΥΠΟΜΟΝΗ ΕΧΕΙ ΤΑ ΟΡΙΑ ΤΗΣ...


ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!