1) Οι εταιρείες υποχρεώνονται να μην τηλεφωνούν στους οφειλέτες για περισσότερες από δύο φορές μέσα σε χρονικό διάστημα ενός μηνός. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι ο οφειλέτης να δηλώσει κατά τη δεύτερη τηλεφωνική ενόχληση, ότι δεν επιθυμεί περαιτέρω ενημέρωση.
2) Απαγορεύεται η εισπρακτική εταιρεία να ενοχλεί συγγενείς του οφειλέτη, να προσεγγίζει γείτονες, τον εργοδότη ή μέλη της οικογένειάς του
3) Η επικοινωνία της εισπρακτικής με τον οφειλέτη θα πρέπει να γίνει μόνο στις εργάσιμες ημέρες και από τις 09:00 το πρωί έως τις 20:00 το απόγευμα.
Να ρωτάτε λοιπόν όνομα και εταιρία στην αρχή της συνομιλίας και να παρακαλάτε να παραβούν τον νόμο. Τα πρίστιμα και οι αποζημιώσεις είναι μπόλικες..
Επίσης
4) Η επικοινωνία καταγράφεται και τηρείται από τις εισπρακτικές για τουλάχιστον τρεις μήνες προκειμένου να ελέγχεται η παραβίαση του νόμου σε περίπτωση καταγγελίας. Το περιεχόμενο της καταγραφής δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε βάρος του οφειλέτη.
Άρα... μπορείτε άνετα να ρίξετε δυο Γαλλικά αντί να ακούτε μόνο!
Η καλύτερη άμυνα είναι η γνώση, στην άγνοιά μας στηρίζονται και τα κάνουν αυτά.