τον πολύ απλό λόγο ότι η εξυπηρέτηση είναι ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΗ και χωρίς στοιχειά δεν υπάρχει η δυνατότητα να επιβεβαιώσουν ότι είσαι ο ίδιος ο κάτοχος....!!!!!!!Δεν είναι θέμα δυσπιστίας απλώς όπως όλοι αντιλαμβανόμαστε οι εκπρόσωποι των εν λόγο εταιρειών θα πρέπει να βεβαιώσουν ότι δεν θα δώσουν πληροφορίες σε κάποιο τρίτο άτομο....
Όσο αφορά τη περιαγωγή τώρα...
αποκλείεται να σας ανέφεραν κ.Αναγνώστη να κλείσετε το τηλέφωνο σας για 20 λεπτά αλλά προφανώς σας ανέφεραν να κάνετε μια επανεκκίνηση στη συσκευή σας...
Αυτή η διαδικασία αφορά τις συσκευές διότι ενδεχόμενος η συσκευή μας (όσο καινούργια και αν είναι) να μην καταφέρει αυτόματα να δικτυωθεί επομένως χρειάζεται την επανεκκίνηση για να γίνει αντίστοιχα και επαναδικτύωση....Επίσης όταν ταξιδεύουμε πχ οδικώς και περνάμε τα σύνορα κάποιας χώρας επειδή η συσκευή μας έχει δικτυωθεί στο δίκτυο της προηγούμενης και μπορεί να μπλοκάρει πάλι πρέπει να κάνουμε επανεκκίνηση...
Η cosmote δεν παρέχει συσκευές αλλά δίκτυο φίλτατε άρα ακόμα και η φράση που ανέφερες “ ΚΑΙ ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΞΗΣ : ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΜΟΝΟ ΤΟΥ ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΝΤΟΠΙΣΕΙ ΤΟ ΔΙΚΤΥΟ ΤΗΣ ΞΕΝΗΣ ΧΩΡΑΣ , ΧΩΡΙΣ ΑΠΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗ (ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΥΠΑΡΧΟΥΣΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΚΙΝΗΤΩΝ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΟΠΩΣ VODAFONE & WIND ? “ δεν στέκει.. αν αγόρασες μια συσκευή π.χ sony ericsson ή nokia από κατάστημα της cosmote δεν διαφέρει από το αν την αγόραζες από κάποιο άλλο κατάστημα .....ΕΠΑΝΕΚΚΙΝΗΣΗ θα χρειαζόταν να κανείς ούτος ή αλλιώς.
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ