Δεν δικαιολογώ βέβαια και το κατάστημα που σας το πούλησε, το οποίο υποθέτω θα ήταν κάποιο franchise του οποίου ο χρεωμένος ιδιοκτήτης έκανε το κουμάντο του από αλλού.Αν είναι βέβαια έτσι τα πράγματα. Αγαπητέ φίλε και κάθε φίλε/φίλη ιδιοκτήτη κινητού τύπου smartphone: Όταν αγοράζουμε τέτοια κινητά, πρέπει να είμαστε έτοιμοι και ικανοί να τα χειριστούμε.Δεν είναι όλα τα κινητά για όλους τους ανθρώπους.Δεν μπορώ να πάω να πάρω στον παππού μου το iphone.Κι ας μην κατηγορούμε πάντα τους άλλους.Έβαλες κάποιο πρόγραμμα στο κινητό σου με Internet? Η χρέωση αν μπεις στο ιντερνετ χωρίς να έχεις πακέτο internet στο συμβόλαιό σου είναι πάρα πολύ υψηλή, ελπίζω να το γνωρίζεις.Ή θα φταίει η cosmote και γι'αυτο μετά? Και κάτι ακόμα για τον ωρυόμενο φίλο που απάντησε και λέει ότι ισχύει η εγγύηση παντού κλπ.Αγαπητέ φίλε ποιός σου το είπε αυτό? Για ψάξε το καλύτερα. Μάλλον την άκρη πρέπει ο φίλος να τη βρεί πρώτα με το κατάστημα στο οποίο αγόρασε το κινητό.Από εκεί πρέπει να βρεθεί η λύση.
αναγνώστης