Έχω καρτοκινητό whatsup, και πρόσφατα ανανέωσα τον χρόνο ομιλίας μου με (5 Ε) κάρτα, μετα απο μεγάλη μου έκπληξη αυτοματος το υπολοιπο μου μειώθηκε στα -2 ευρω (σκεφτηκα ίσως είναι επειδή είχα κανει επέκταση υπολοίπου άρα μου το μείωσε στην επόμενη ανανέωση μου), έτσι αναγκάστηκα να ανανεώσω τον χρόνο μου 2 μέρες αργότερα για ακόμη μια φορά με επιπλέον (5 Ε). Μετά από μεγάλη μου έκπληξη το υπόλοιπο μου είχε μολις παει στο 1 ευρώ. Μου φάνηκε πολύ περίεργο αν και δεν έδωσα μεγάλη σημασία, ομως οταν ξοδεψα το 1 ευρώ και έπρεπε να αγοράσω ξανά κάρτα σκέφτηκα απηβδισμένος να καλέσω την εξυπηρέτηση πελατών και να τους πώ τι μου είχε συμβεί.
Η κοπέλα πολύ ευγενικά δήλωσε βλάβη εφόσον έβλεπε και η ίδια οτι συμβαίνουν περίεργα πραγματα στον λογαριασμό μου. Μετα χαράς μετα απο δύο μέρες (αν θυμάμαι καλά) διαπίστωσα οτι ο λογαριασμός μου είχε πλέων 65 ευρώ υπόλοιπο, και όπως με επιβεβαίωσε και η κοπέλα μου επιστρέψαν χρήμματα τα οποία μου είχαν κρατήσει "κατά λάθος".
Μετά απο 2 μήνες το ίδιο ακριβώς περιστατικό συμβαίνει τώρα στην κοπέλα μου, κάλεσα ο ίδιος στην εξυπηρέτηση και γνωρίζοντας πλέον την διαδικασία ζήτησα να δηλώσουν βλάβη, στην κοπέλα μου επιστράφηκε το ποσό των 50 ευρώ απο "κατά λάθος" παρακρατήσεις!
Σαν κλασικός πονηρεμένος Έλληνας η άποψη μου είναι οτι κάθε άλλο παρά για λάθος πρόκειται! Μήπως έχει εις βάρος μας στηθεί αυτή η κομπίνα με απώτερο σκοπό το απίστευτο κέρδος της εταιρίας απο όλους οσους "ΔΕΝ" ζητήσουν πίσω τα χρήματα τα οποία τους παρακρατήθηκαν "κατά λάθος"; Και είμαι απόλυτα σίγουρος οτι πολλοί ειναι αυτοι που δεν θα το πρόσεχαν.
Δεν μας έφτανε η οικονομική κρίση, η γενικότερη καταρρευση της οικονομίας μας, και ακόμα και πακέτα της cosmote τα οποία ακύρωσε (βλέπε δωρεαν λεπτα ομιλιας) τώρα πρεπει να φυλαγόμαστε και απο υποτιθέμενα τεχνικά λάθη (εν έτη 2011;)
Απαράδεκτο!
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ