Σε επικοινωνία με την τεχνική υποστήριξη μου έλεγαν ότι αρλούμπα ήθελαν, του τύπου όλοι εκεί συγχρονίζουν, φταίνε η γραμμές του ΟΤΕ, έχουν παλιώσει κ.α.
Σε διακοπή ρεύματος βάζω το ρούτερ στο UPS και συγχρονίζει στα 14,5mbps. δηλ όταν δεν έχουν άλλοι internet, εγώ έχω καλύτερη ταχύτητα. Ξανά επικοινωνία, ξανά τα ίδια. Χώρια που και η τηλεφωνία μου ήταν voip, δηλαδή εξαρτιόταν από το αν είχε ρεύμα το ρούτερ ή όχι.
Σε ερώτηση στην HOL για μετατροπή σε pstn μου έλεγαν δεν γίνεται επειδή είμαι παλιός πελάτης και μόνο οι νέοι συνδρομητές έχουν pstn τηλεφωνία.
Αποφάσισα και άλλαξα εταιρεία, (δεν θα γράψω ποια, για να μην φανεί σαν διαφήμιση). Εξυπηρέτηση άψογη με ενεργοποίηση σε 20 ημέρες, pstn τηλεφωνία και όταν επικοινώνησα με το τεχνικό τμήμα η εξυπηρέτηση άψογη χωρίς μπλα μπλα και παραμύθια...
Αν δεν μπορείτε κύριοι της HOL να παρέχετε σωστές υπηρεσίες μη παραμυθιάζεται τον κόσμο. Υπάρχουν και κάποιοι οι οποίοι δεν μασάνε ότι τους σερβίρεται.
Αναγνώστης