tromaktiko: Έκπτωση ανταλλακτικών Hyundai 40% (αλήθεια Ή μούφα ;;;)

Τετάρτη 9 Μαρτίου 2011

Έκπτωση ανταλλακτικών Hyundai 40% (αλήθεια Ή μούφα ;;;)



Διαθέτω ένα Hyundai Atos μοντέλο 1999 από το οποίο είμαι αρκετά έως πολύ ευχαριστημένος. Τα τελευταία 5 χρόνια περίπου κάνω σέρβις στο... εξουσιοδοτημένο συνεργείο ΛΑΜΔΑ Α.Ε (λεωφ. Τατοΐου, Μεταμόρφωση), οπότε τον Δεκ. του 2010 το επισκέφτηκα με σκοπό να μάθω πόσο θα μου στοιχίσει το σέρβις των 90.000 χλμ. Μίλησα με τον επικεφαλή τεχνικό σύμβουλο, ο οποίος αφού πρώτα μου είπε οτι είναι το μεγαλύτερο σέρβις, με ενημέρωσε ότι στοιχίζει περίπου 550€. Φυσικά θεώρησα ότι είναι πολύ ηψηλή η τιμή για ένα αμάξι τόσο παλιό και μικρής αξίας, αλλά ο τεχνικός σύμβουλος μου είπε οτι δεν γίνεται καμία έκπτωση και έφυγα.
Στις 22 Ιαν. του 2011 άκουσα σε διαφήμιση στην TV ότι η Hyundai κάνει 40% έκπτωση στα ανταλλακτικά, οπότε στις 24/1/2011 επισκέφθηκα το ίδιο συνεργείο (ΛΑΜΔΑ) και ρώτησα τον ίδιο επικεφαλή για το σέρβις. Μου εξηγεί πάλι ότι είναι το μεγαλύτερο και η τιμή του είναι 540€ περίπου. Τον ρωτάω για την έκπτωση του 40% στα ανταλλακτικά και με ενημερώνει οτι η τιμή είναι με την έκπτωση. Είπαμε και κάποια άλλα πράγματα, όπως ότι την ίδια τιμή μου είχε πει και τον Δεκ. και έφυγα χωρίς να πω τίποτε άλλο.
Επειδή δεν μου άρεσαν αυτά που άκουσα, έστειλα στις 25 Ιαν. στη Hyundai ΕΛΛΑΣ με FAX τον προβληματισμό μου ζητώντας τελικά να με ενημερώσουν για το κόστος του συγκεκριμένου σέρβις, χωρίς αλλαγή βαλβολίνων και δωρεάν τα λάδια (είχα εκπτωτικό κουπόνι της ΛΑΜΔΑ από το προηγούμενο σέρβις). Στις 3 Φεβ. έστειλα email στη Hyundai επειδή δεν είχα πάρει απάντηση και στις 17 Φεβ. επικοινώνησε μαζί μου ο κος Μω... Κ... για διευκρινήσεις σχετικά με το FAX που έστειλα. Στις 28 Φεβ. έστειλα πάλι FAX γιατί δεν είχα πάρει απάντηση και το μεσημέρι της ίδιας ημέρας επικοινώνησε! μαζί μου ο ίδιος κύριος(Μω... Κ...) και με ενημέρωσε ότι μίλησε με την ΛΑΜΔΑ ΑΕ και τον ενημέρωσαν ότι η τιμή του σέρβις είναι 542€ και από αυτά θα αφαιρεθούν 55€ για βαλβολίνες που δεν θα αλλάξω και 32€ για τα λάδια(εκπτωτικό κουπόνι), δηλαδή θα πληρώσω συνολικά 455€.
Συνεχίζοντας την συζήτηση με τον ΄κ.Μω.. Κ..(σημειωτέον ήταν ευγενής και σοβαρός) του είπα ότι δεν είναι δυνατόν η συγκεκριμένη αντιπροσωπεία να έχει την ίδια τιμή τον Δεκέμβριο(χωρίς έκπτωση) και τον Ιανουάριο με έκπτωση 40% στα ανταλλακτικά. Απαντώντας σ΄αυτό μου λέει ότι κάθε εξουσιοδοτημένος αντιπρόσωπος είναι ξεχωριστή εταιρεία και ακολουθεί τη δική της τιμολογική πολιτική. Του είπα και άλλα, όπως ότι η διαφήμιση στην TV είναι παραπλανητική εάν δεν τηρείται η έκπτωση από όλους τους εξουσιοδοτημένους αντιπροσώπους και επιπλέον τον ! ενημέρωσα ότι το Φεβ. 2011 επισκέφτηκα το εξουσιοδοτημένο αντιπρόσωπο της Hyundai X. Μητρόπουλο ΑΕ στο Ίλιο, ο οποίος για το ίδιο σέρβις(χωρίς βαλβολίνες) αλλά με λάδια(δεν ίσχυε εκεί το εκπτωτικό κουπόνι) με ενημέρωσε ότι στοιχίζει λιγότερο από 400€.
Πράγματι στις 1 Μαρ. 2011 έκλεισα ραντεβού στον Χ.Μητρόπουλο ΑΕ και στις 3 Μαρ. στις 08:00 πήγα το Atos για σέρβις.Στις 13:00 που πήρα το αμάξι πλήρωσα 366,05€ (υλικά+εργασία) και μου έκαναν όλο το σέρβις των 90.000 χλμ(εκτός βαλβολίνες), αλλά και σέρβις στο A/C.
6.Για την εταιρεία ΛΑΜΔΑ ΑΕ φυσικά δεν έχω να πω κάτι, απλώς ότι δεν αισθάνομαι καλά που για 5 χρόνια την επισκεπτόμουνα.
Για την μαμά Hyundai έχω να πω μερικά όπως:
α.Ισχύει η έκπτωση του 40% στα ανταλλακτικά ή όχι;
β.Εάν κάποιος ή κάποιοι εξουσιοδοτημένοι αντιπρόσωποι δεν θέλουν να μετέχουν σε μία ενέργεια δεν πρέπει εφόσον γίνεται διαφήμιση να αναφέρεται καθαρά;
γ.Πως μπορεί να γνωρίζει ο πελάτης ότι ο συγκεκριμένος αντιπρόσωπος κάνει έκπτωση, εάν δεν γνωρίζει ποια ήταν η τιμή πριν την έκπτωση;
δ.Δεν μπορεί από τις 25 Ιαν. που έστειλα το πρώτο FAX να παίρνω απάντηση, μετά απο 3 υπενθυμίσεις, στις 28 Φεβ.
Για το κράτος έχω να πω ότι δεν υπάρχει κράτος να προστατεύει τους πολίτες από κάποιους μη συνεπής.
Για την εταιρεία Χ. Μητρόπουλος ΑΕ έχω να πω τα παρακάτω:
α.Η αντιμετώπιση που είχα από την πρώτη στιγμή από τον τεχνικό σύμβουλο(Ρον...) μέχρι και την παράδοση του οχήματος μου ήταν εξαιρετική. Σίγουρα βέβαια θα υπάρχουν και μη ικανοποιημένοι πελάτες.
β.Ήταν η πρώτη φορά που αιστάνθηκα ότι το ποσό που πλήρωσα ανταποκρινόταν στις παρεχόμενες υπηρεσίες.
γ.ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΙΔΑ ΚΑΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΑ ΗΤΑΝ ΑΛΗΘΙΝΟ ΚΑΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΣΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΜΕΡΟΣ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΠΟΥ ΕΠΙΣΚΕΠΤΟΝΤΑΙ ΤΗΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΥΧΑΙΟ Ή ΚΑΤΕΥΘΥΝΟΜΕΝΟ ΑΠΟ ΚΑΠΟΥ.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!