Αγαπητέ κύριε Κ. Ελευθέριε,
Ήταν μια δυσάρεστη έκπληξη για εμάς οι αναρτήσεις σας για την επιχείρησή μας. Παρόλο αυτά θα θέλαμε με όλο τον σεβασμό να τοποθετηθούμε.
Πρώτα από όλα θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε επειδή αναφερθήκατε στο ωράριό μας πως το κατάστημά μας λειτουργεί Δευτέρα - Παρασκευή 08:30 - 16:30 και Σάββατο 09:00 - 16:00 συνεχές ωράριο όπως θα διαβάσετε άλλωστε στο : http://inkjetphoto.gr/store/help.php?section=contactus&mode=update. Ωράριο εταιρειών πελατών μας αλλά και ανταγωνισμού.
Συστάσεις για την ποιότητα των προϊόντων αλλά και για τον επαγγελματισμό μας είναι διαθέσιμες εφόσον ζητηθούν. Άλλωστε είναι εργαλείο προώθησης των προϊόντων μας που δυστυχώς δεν θελήσατε να δοκιμάσετε.
Όπως είπατε και ο ίδιος σας δώσαμε το tracking number την Τετάρτη με το οποίο την ίδια ώρα 12:25 μ.μ. μπορούσατε να περάσετε από το κατάστημα των ΕΛΤΑ της περιοχής σας να παραλάβετε τα προϊόντα για τα οποία βιαζόσασταν, τα οποία ήτανε ήδη εκεί από την Τρίτη όπως θα δείτε στην φωτογραφία http://img190.imageshack.us/i/elta.jpg/.
Σε αυτό που έχετε δίκιο και σας ενημερώσαμε σχετικά είναι για την μία μέρα καθυστέρηση στην αποστολή των προϊόντων λόγω φόρτου αποστολών. Λυπούμαστε πραγματικά για αυτό.
Επίσης παρακαλώ αν έχετε τον ελεύθερο χρόνο να τον αναλώνεται σε καταγγελίες γενικά (http://img805.imageshack.us/i/roufianoscom.jpg/) ή εξυπηρετείται σκοπιμότητες παρακαλώ βρείτε άλλη δραστηριότητα ή τουλάχιστον μην ξανασχοληθείτε μαζί μας. Μας θίγει σαν επαγγελματίες. Τέλος σας ενημερώνουμε ότι επιφυλασσόμαστε να κινηθούμε νομικά εναντίον σας αξιώνοντας σχετικές αποζημιώσεις.
Εκ μέρους της inkjetphoto.gr