tromaktiko: Η Lady Gaga στην Google

Τετάρτη 23 Μαρτίου 2011

Η Lady Gaga στην Google



Η Google πήρε συνέντευξη από την αρκετά-rock-Lady Gaga! Η Lady Gaga δήλωσε μεταξύ άλλων στην τεράστια συνέντευξη της:


“Αυτή είναι τεράστια τιμή. Όταν ήμουν στο λύκειο, όλες μου οι φίλες ήθελαν να πιάσουν δουλειά στη Google και εγώ ήθελε να είμαι αυτό που αναζητούσαν”. Και τα κατάφερε αφού κάποιες φίλες της όντως δουλεύουν στην Google και η Gaga είναι το μεγάλο αστέρι της μουσικής βιομηχανίας!

Η Lady Gaga μίλησε και για τα τατουάζ της:

“Ο πατέρας μου μου ζήτησε να μείνει η μια πλευρά του σώματός μου φυσιολογική.”. Για αυτόν τον λόγο κάνει τατουάζ μόνο στην αριστερή πλευρά του κορμιού της (έξυπνο!).

Το επόμενο videoclip της θα είναι για το τραγούδι “Judas” και θα το χορογραφήσει ο Laurieann Gibson.

http://www.glitter.gr
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!